بازهم گل سه امتیازی سیدجلال؛ نگران نباشید، سوپرمن اینجاست!

به گزارش هیو بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- سرخ پوشان فوتبال ایران پیروز شدند نخستین بازی فصل نو لیگ قهرمانان را با برد پشت سر بگذارند.

بازهم گل سه امتیازی سیدجلال؛ نگران نباشید، سوپرمن اینجاست!

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس ایران پس از کسب اسم نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته، امشب در نخستین بازی فصل 2021 این رقابت ها در گروه E به مصاف الوحده امارات رفت و در پی آغاز مقتدرانه در این رقابت ها بود که توانست با نمایشی برتر نسبت به حریف خود و گلزنی سید جلال حسینی(41) به فزونی یک بر صفر برسد و با سه امتیاز فصل تازه آسیایی را آغاز کند و از سوی دیگر اجازه ندهد خط حمله سرشناس و پرقدرت الوحده در گلزنی پیروز باشد.

حالا سیدجلال حسینی مسن ترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان آسیا شد. پرسپولیس ایران و الوحده امارات در اولین هفته رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف هم رفتند که این بازی با فزونی 1 بر 0 پرسپولیس به انتها رسید. سیدجلال حسینی در دقیقه 40 تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند. او بعلاوه چندین بار دروازه پرسپولیس را نجات داد. پس از انتها بازی، او به اسم برترین بازیکن میدان انتخاب شد. بعلاوه جلال حسینی با 39 سال و 2 ماه به اسم مسن ترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان آسیا شد. رکورد قبلی مربوط به مهدی رجب زاده با 38 سال و 9 ماه بود. پس از او هم فریدون فضلی با 37 سال و 11 ماه واقع شده است.

سیدجلال حسینی که پیش از این هم کابوس عظیمی برای تن کاته در زمان راهنمایی الجزیره امارات شکل داده بود اینبار هم در نقش گلزن ظاهر شد تا اولین گل این فصل رقابت ها را هم به نام خود کند. کاپیتان باتجربه پرسپولیس در دقایقی که مهدی ترابی، کنعانی زادگان، نوراللهی و مغانلو فرصت های خوبی برای گلزنی داشتند و با بدشانسی آنها را از دست دادند، با حضوری جالب توجه پشت محوطه جریمه پاس دیدنی مهدی ترابی را به شکلی زمینی و دور از دستان گلر الوحده امارات وارد دروازه این تیم کرد و تیمش را برنده راهی رختکن کرد.

سیدجلال حسینی پیش از این هم در تقابل با تن کاته و در ورزشگاه آزادی با ضربه دیدنی خود توانسته بود تیمش را به فزونی برساند و شاگردان برانکو ایوانکوویچ مجوز حضور در مرحله بعدی این رقابت ها را به دست آورده بودند. فصلی که سرخ ها رفته رفته با عبور از تیم های الجزیره، الدحیل و السد مجوز حضور در فینال بازی ها را به دست آورده بودند.

نکته جالب توجه این که در آن فصل هم تن کاته در پاسخ به خبرنگاری در مورد احتمال غیبت سیدجلال حسینی پیش از ملاقات تیمش مدعی شده بود که کاپیتان پرسپولیسی ها سوپرمن نیست که نتیجه بازی بستگی به او داشته باشد. با این حال سیدجلال در همان بازی و در شرایطی که هر لحظه به دقایق عدم صعود پرسپولیس نزدیک تر می شد، با گل دیدنی خود در لحظات انتهای باعث جشن عظیم تیمش در ورزشگاه آزادی شد.

پرسپولیس پیروز شد با گل سیدجلال حسینی تقابل با الوحده امارات را به سود خود کند و باید دید در ادامه مسابقات شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت. سیدجلال که این فصل توانسته پنج گل برای پرسپولیس بزند، دومین گلزن برتر این تیم به تعداد می رود و حالا اولین گل خود با ضربه از پشت محوطه جریمه را هم ثبت نموده و زننده اولین گل لیگ قهرمانان 2021 هم لقب گرفته است.

سیدجلال امروز هم از طرفداران دلبری کرد. زننده تک گل پرسپولیس با 8 عملکرد دفاعی، 91 درصد دقت پاس و 4 نبردهوایی پیروز یکی از برترین بازیکنان بازی پرسپولیس-الوحده بود. نکته جالب این که گل سیدجلال یک بار دیگر گلی سه امتیازی برای پرسپولیسی ها شد تا او پس از بازی با سایپا، مس و تراکتور بار دیگر در نقش منجی پرسپولیسی ها ظاهر گردد.

با این آمادگی سیدجلال، تقابل او با شجاع خلیل زاده هم جذابیت ویژه ای خواهد داشت. بازیکنانی که احتمالا در ضربات ایستگاهی دوئل ویژه ای را رقم خواهند زد. حالا هنک تن گانه مربی سابق بارسلونا که یک کامبک ویژه را در فینال لیگ قهرمانان مقابل آرسنال در رزومه خود دارد، احتمالا نام سیدجلال را همواره به یاد خواهد سپرد؛ کسی که شاید یادآور شخصیت کارتونی سوپرمن برای این سرمربی هلندی باتجربه باشد.

مجله آی سیب: مجله آی سیب | مجله فناوری های جدید، رایانه ها، موبایل ها و کجت های هوشمند

مجله بیزبینگ: مجله بیزبینگ، مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8537

به "بازهم گل سه امتیازی سیدجلال؛ نگران نباشید، سوپرمن اینجاست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازهم گل سه امتیازی سیدجلال؛ نگران نباشید، سوپرمن اینجاست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید