انتصابات عجیب به سبک وزارت ورزش، 2 پست برای مبینی در یک روز!

به گزارش هیو بلاگ، وزارت ورزش و جوانان در اقدامی عجیب برای یکی از کارکنان خود دو پست در یک روز و در دو فدراسیون مختلف ورزشی در نظر گرفت.

انتصابات عجیب به سبک وزارت ورزش، 2 پست برای مبینی در یک روز!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، روزهای پایانی سال 98 در حالی سپری می گردد که اتفاقات عجیبی در وزارت ورزش در حال رخ دادن است.

در حالی که به نظر می رسید اتفاقات فدراسیون دوومیدانی و حواشی مربوط به برگزاری انتخاباتش و در نهایت نیز ابطال این انتخابات، آخرین اتفاق عجیب در وزارت ورزش باشد، اما ظاهراً قرار نیست پایانی برای این مسائل وجود داشته باشد.

مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ظهر دیروز (سه شنبه) در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از ابطال انتخابات فدراسیون دوومیدانی و انتصاب یک سرپرست جدید برای این فدراسیون اطلاع داد. چند ساعت پس از این صحبت ها، مهدی مبینی یکی از کارکنان حوزه معاونت قهرمانی با حکم مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب شد تا امور این رشته تا برگزاری مجدد انتخابات را برعهده بگیرد.

نکته جالب توجه حکم دیگری است که دیروز باز هم برای مبینی صادر شد. وی توسط علی نژاد به عنوان بازرس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب و معرفی گردید.

درست است که هیچ کدام از این دو پست شغل محسوب نمی شوند، اما اینکه دو پست برای یک نفر آن هم در یک روز تعریف و احکامش صادر می گردد، کمی عجیب به نظر می رسد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2460

به "انتصابات عجیب به سبک وزارت ورزش، 2 پست برای مبینی در یک روز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتصابات عجیب به سبک وزارت ورزش، 2 پست برای مبینی در یک روز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید