مایکروسافت یاری های اقتصادی به مخالفان بایدن را متوقف می نماید

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت مایکروسافت روز گذشته اعلام نمود کلیه یاری های اقتصادی به قانونگذاران آمریکایی که با صدور گواهینامه انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا مخالفت نموده اند را تا سال 2022 میلادی متوقف می نماید.

مایکروسافت یاری های اقتصادی به مخالفان بایدن را متوقف می نماید

همچنین این فراوری کننده نرم افزار یاری های اقتصادی به مقامات و سازمان هایی که نسبت به انتخابات ریاست جمهوری اعتراض کردند یا خواستار لغو نتایج آن شدند را نیز در همین بازه زمانی تعلیق می نماید. مایکروسافت در بیانیه ای اظهار داشت با کسب و کارها و سازمان های دیگری مذاکره می نماید که خواستار تقویت دموکراسی هستند. در بیانیه این شرکت آمده است: وقایع اخیر چالش هایی در کمیته های اقدام سیاسی (PAC) شرکت های مختلف به وجود آورده است.

برد اسمیت رئیس مایکروسافت در 21 ژانویه به کارمندان اظهار داشت طی 4 سال گذشته 20 درصد یاری های اقتصادی کمیته اقدام سیاسی این کشور به افرادی تعلق گرفته که مخالف کالج الکترال بوده اند. کالج الکترال یا مجمع گردانندگان آخرین مرحله از فرایند طولانی گزینش ریاست جمهوری آمریکا است.

کمیته اقدام سیاسی در دهها شرکت عظیم آمریکایی یاری های اقتصادی به 147 سناتور و اعضای کنگره را متوقف نموده اند که با تأیید گواهی انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور مخالف بوده اند. بعضی از این شرکت ها عبارتند از والمارت، ماریوت، AT&T، آمازون کام کست و آمریکن اکسپرس.

این درحالی است که کمیته های اقدام سیاسی گوگل و جنرال الکتریک نیز یاری های اقتصادی تا سال 2022 میلادی را متوقف نموده اند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7101

به "مایکروسافت یاری های اقتصادی به مخالفان بایدن را متوقف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت یاری های اقتصادی به مخالفان بایدن را متوقف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید