الزام بانک ها به اجرای مصوبات ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری

به گزارش هیو بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران بر الزام بانک ها جهت اجرای مصوبات ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری تاکید نمود.

الزام بانک ها به اجرای مصوبات ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت الله عسگری در گارگروه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری با موضوع آنالیز مسائل بانکی یک طرح مالی در ورامین گفت: مصوبه های ستاد تسهیل لازم الاجراست و بانک ها موظف و مکلف به اجرا هستند.

وی ادامه داد: این ستاد یک کارگروه قانونی و مصوبه های آن لازم الاجراست و تمام مجموعه های مرتبط از جمله بانک ها ملزم به اجرای آن هستند و کوشش می کنیم در شرایط موجود از این ظرفیت برای یاری به واحد های مالی استان استفاده کنیم.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران توضیح داد: از مهم ترین درخواست هایی که در جلسه های این کارگروه مطرح می گردد بحث اقساط معوق، استمهال، چک های برگشتی و پرداخت تسهیلات است که بانک ها ملزم به اجرای تصمیم ها و عمل به مصوبه ها هستند.

عسگری اضافه نمود: در بحث رونق فراوری نیز تسهیلات رونق فراوری یک بحث قانونی و جزو مواردی است که بانک ها موظف هستند حتی اگر واحد ها دارای مشکل بانکی و معوقه هستند در قالب تسهیلات رونق فراوری تسهیلات را پرداخت نمایند.

وی به الزام بانک کشاورزی جهت آنالیز مجدد ارزش زمین طرح مالی مطرح شده در شهرستان ورامین اشاره نمود و گفت: باید تا یک هفته بانک کشاورزی ارزیابی مجدد از ارزش وثیقه این طرح انجام دهد تا زمینه استمهال بدهی و سپس اعطای تسهیلات به این واحد در جلسه کارگروه آنالیز گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5764

به "الزام بانک ها به اجرای مصوبات ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام بانک ها به اجرای مصوبات ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید