افشای مشخصات گوشی هوشمند نوکیا G21

به گزارش هیو بلاگ، با توجه به اطلاعات وبسایت بنچمارک Geekbench، گوشی نوکیا جی 21 به چیپست Unisoc مجهز خواهد شد.

افشای مشخصات گوشی هوشمند نوکیا G21

به گزارش خبرنگاران، شرکت نوکیا در حال کار بر روی گوشی هوشمند نوکیا G21 است. همانطور که از نامش پیداست، این دستگاه جانشین Nokia G20 که در سال 2021 رونمایی شد، خواهد بود. به تازگی، نام این دستگاه در وبسایت بنچمارک Geekbench دیده شده و مشخصات کلیدی آن افشا شده است.

فهرست مشخصات نوکیا G21 که در وبسایت بنچمارک Geekbench منتشر شده، نشان می دهد که این گوشی از یک پردازنده Unisoc استفاده می نماید. این پردازنده فرکانس پایه 1.61 گیگاهرتز را ارائه می دهد. پس می توان نتیجه گرفت که پردازنده این دستگاه در حقیقت همان چیپست Unisoc T606 است. این چیپست با 4 گیگابایت رم همراه است و بر روی اندروید 11 اجرا می گردد. این تراشه در تست های تک هسته ای بنچمارک Geekbench امتیاز 312 و در تست چند هسته ای امتیاز 1157 را کسب نموده است.

گزارش ها نشان می دهد که گوشی نوکیا G21 از پنل 6.5 اینچی IPS LCD بهره می برد. تصاویری از این گوشی که به وسیله وبسایت صدور گواهی FCC منتشر شده است نشان می دهد که در بالای پنل جلویی این گوشی یک بریدگی قطره ای طراحی شده است. انتظار می رود صفحه نمایش این گوشی از وضوح HD+ و نسبت تصویر 20 به 9 پشتیبانی کند.

برای گرفتن عکس های سلفی و تماس های ویدیویی، احتمالا یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در پنل جلویی در بریدگی ناچ قرار داده می گردد. سیستم دوربین پشتی گوشی هم احتمالا دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک جفت لنز 2 مگاپیکسلی باشد. این دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می نماید.

گوشی هوشمند نوکیا G21 احتمالا با حداکثر 4 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. مانند سایر گوشی های نوکیا، این گوشی روی نسخه stock اندروید اجرا خواهد شد. در خصوص قیمت دستگاه هنوز اطلاعاتی افشا نشده است. در جدیدترین گزارش ادعا شده که این دستگاه ممکن است در اوایل ماه فوریه به طور رسمی در بازار هند عرضه گردد. در خصوص طراحی گوشی نوکیا G21 نیز گفته شده است که احتمالا در رنگ های مشکی و dusk (غروب) عرضه خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 10752

به "افشای مشخصات گوشی هوشمند نوکیا G21" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی هوشمند نوکیا G21"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید