از تهران تا ساحل شمال با قطار رشت

به گزارش هیو بلاگ، سفر به شهرهای شمالی کشور اغلب اولین گزینه ساکنان پایتخت برای سپری کردن تعطیلات است. هواداران آن به قدری زیاد هستند که گاهی شاهد ترافیک های سنگین در جاده ها هستیم. گروهی از افراد به همین خاطر برنامه سفر خود را کنسل می نمایند و راهی مقاصد دیگری می شوند. خوشبختانه پس از 12 سال، در سال 97 راه آهن رشت افتتاح شد و امروز تبدیل به یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر به شمال کشور شده است. سوار بر قطار رشت از میان کوه ها، دشت ها، سد و پوشش های جنگلی زیبا عبور می کنید و فرصتی برای تماشای طبیعت خواهید داشت. انتخاب قطارهم فرصتی است برای افزودن بر جذابیت های سفر و اینکه با خیال آسوده دمی را از دغدغه های زندگی روزمره به دور باشید. اگر قصد سفر به شهر رشت و شمال کشور را دارید در ادامه با ما همراه شوید. برای مشاهده و رزرو آنلاین بلیط قطار رشت به این آدرس مراجعه کنید.

از تهران تا ساحل شمال با قطار رشت

ایستگاه های قطار تهران به رشت

در حال حاضر قطار تهران به رشت و بالعکس در 3 ایستگاه شهرهای کرج، هشتگرد و قزوین توقف دارد و هنوز سایر ایستگاه های راستا فعالیت خود را شروع نکرده اند. قرار است پس از تکمیل پروژه قطار رشت در شهرهای زیر توقف داشته باشد:

کوهین

لوشان

منجیل

رودبار

در این مطلب با سفری ریلی راهی شهر رشت، مرکز استان گیلان شدیم و دیدنی های راستا را بیان کردیم. قطارهایی که می توان بلیطشان را خرید گفتیم و سپس ایستگاه راه آهن رشت را معرفی کردیم. امیدواریم اطلاعات بیان شده برایتان کاربردی باشد و سفرتان به شهر رشت را آسان تر سازد. لازم به ذکر است برای اینکه بلیط قطار خود را بصورت آنلاین و مطمئن دریافت کنید اینجا را کلیک کنید.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس:

تلفن: 0218540

ایمیل: [email protected]

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

منبع: همگردی
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1463

به "از تهران تا ساحل شمال با قطار رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از تهران تا ساحل شمال با قطار رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید