احتمال 10 برابر شدن آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا

به گزارش هیو بلاگ، یک مقام ایتالیایی هشدار داده است که تعداد موارد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور احتمالا 10 برابر بیشتر از آمارهای رسمی است.

احتمال 10 برابر شدن آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، آنجلو بورلی رئیس آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا در مصاحبه با روزنامه لاریپوبلیکا گفت: تعداد واقعی مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا احتمالاً 10 برابر بیشتر از آمارهای رسمی اعلام شده است.

بر اساس این گزارش ایتالیا تا به امروز ابتلای حدود 64 هزار نفر و مرگ 6077 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا را تایید نموده است. این رقم تقریباً دو برابر بیشتر از موارد فوت بر اثر کرونا در چین است. ایتالیا بیشترین آسیب و زیان را از بحران گسترش ویروس کرونا در دنیا متحمل شده است.

با این حال آزمایش ویروس کرونا در ایتالیا تنها به افرادی محدود می گردد که احتیاج به مراقبت و درمان پزشکی داشته باشند، این بدان معناست که احتمالاً هزاران نفر از مردم ایتالیا که مبتلا به این ویروس هستند هنوز شناسایی نشده اند.

وی در این باره تأکید کرد: بزرگترین مسئله ای که ایتالیا با آن روبرو است، کمبود ماسک و دستگاه تهویه هوا است، چالش بزرگی که سیستم بهداشت و درمان ایتالیا از زمان روبرو شدن با بحران شیوع ویروس کرونا در 21 فوریه در منطقه لمباردی با آن دست و پنجه نرم نموده است.

وی اضافه نمود: ایتالیا سعی نموده است تا این اقلام مورد احتیاج را از کشورهای خارجی وارد کند ولی کشورهایی مثل هند رومانی روسیه و ترکیه فروش این کالاها را متوقف نموده اند. ما در حال تماس با سفارتخانه های خود هستیم ولی ترس و نگرانی من این است که هیچ محموله ماسکی از خارج به ایتالیا وارد نگردد.

بحران ویروس کرونا لطمه سنگینی را به اقتصاد شکننده ایتالیا وارد نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2616

به "احتمال 10 برابر شدن آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال 10 برابر شدن آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید