شروع تئاتر بابک کریمی و ادای دین به پدرش در سینما شهر قصه

به گزارش هیو بلاگ، بابک کریمی در اولین تجربه کارگردانی خود در تئاتر، نمایش الویرا 2020 را درباره بازیگری روی صحنه می برد.

شروع تئاتر بابک کریمی و ادای دین به پدرش در سینما شهر قصه

به گزارش خبرنگاران، این بازیگر سینما که پیش تر چند حضور تئاتری با اجرای نمایشنامه خوانی یا بازی در نمایش هایی همچون بازرس هاند واقعی به کارگردانی بورژین عبدالرزاقی و بازگشت پسر نافرمان به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی علی راضی را در کارنامه خود داشته از فردا (27 بهمن ماه) نمایشی را به کارگردانی خود در کارگاه نمایش تئاتر شهر اجرا می نماید.

پوستر تئاتر الویرا 2020 به طراحی و کارگردانی بابک کریمی که اقتباسی از الویرا 1940 است نیز منتشر شده و بابک کریمی، مهدخت مولائی، آریا تقی پوریان و علیرضا مجیدی بازیگران آن هستند.

کریمی که به تازگی فیلم سینما شهر قصه را در جشنواره فیلم فجر داشت و برای آن نامزد دریافت جایزه شده بود، به خبرنگاران می گوید: بازی ام در این فیلم ادای دین به پدرم بود و اولین بار بود که در ایران نقشی کمدی بازی می کردم.

او اضافه می نماید: موضوع نمایشالویرا 2020 درباره بازیگری است که متنی را تمرین می نماید و این انتخاب هم به این دلیل بود که یک سری سوءتفاهم پیش آمده و هجوم جوان هایی که به بازیگری علاقه مند هستند به شکلی است که معلوم است بازیگری را آسان گرفته اند.

الویرا 1940 را بریژیت ژاک به نگارش درآورده و برگردان فارسی آن توسط بابک کریمی، علی شمس و پریسا نظری اجرا شده است.

الویرا 2020 از 27 بهمن ماه، ساعت 18 در کارگاه نمایش تئاتر شهر بر روی صحنه می رود و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به سامانه تیوال مراجعه نمایند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح: ایلیا شمس، دستیار کارگردان و برنامه ریز: الهه برادران، طراح لباس: مسیحا اصلانی، عکاس: شاهین آزما، دستیار دوم کارگردان: مرجان پورمحمودی، روابط عمومی: سارا حدادی، مشاور رسانه ای: آیدا اورنگ.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1917

به "شروع تئاتر بابک کریمی و ادای دین به پدرش در سینما شهر قصه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تئاتر بابک کریمی و ادای دین به پدرش در سینما شهر قصه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید