2 منطقه ثروتمند ایتالیا خواهان خودمختاری بیشتر شدند

به گزارش هیو بلاگ، 2 منطقه ثروتمند لمباردی و ونتو در ایتالیا با برگزاری رای گیری خواهان افزایش خودمختاری این مناطق از دولت مرکزی شدند.

2 منطقه ثروتمند ایتالیا خواهان خودمختاری بیشتر شدند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان پاییز 99 از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، مناطق ثروتمند لمباردی و ونتوی ایتالیا در رای گیری روز یکشنبه با اکثریت قاطع آرا خواهان خودمختاری بیشتر از دولت مرکزی ایتالیا شده اند.

نتایج اولیه رای گیری نشان می دهد که بیش از 90 درصد شرکت نمایندگان به خودمختاری بیشتر این دو منطقه و کاهش کنترل و اداره دولت مرکزی در امور آنها رای داده اند.

حزب سیاسی موسوم به لیگ شمالی نفوذ زیادی در این دو منطقه ثروتمند ایتالیا دارد و بارها خواهان جدایی این مناطق از ایتالیا شده است.

مناطق لمباردی و ونتو در مجموع یک سوم اقتصاد ایتالیا را در اختیار دارند. حزب لیگ شمالی امیدوار است که نتایج این رای گیری دولت ایتالیا را متقاعد کند تا به این دو منطقه اجازه دهد تا بخش بیشتری از مالیات پرداختی را برای همین مناطق استفاده نمایند.

البته نتایج این رای گیری برای دولت ایتالیا الزام آور نخواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1867

به "2 منطقه ثروتمند ایتالیا خواهان خودمختاری بیشتر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 منطقه ثروتمند ایتالیا خواهان خودمختاری بیشتر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید