کلوپ: روی ابرها هستیم چون بازی بسیار سختی را بردیم

به گزارش هیو بلاگ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول از صعود تیمش به فینال جام اتحادیه انگلیس بسیار شادمان است.

کلوپ: روی ابرها هستیم چون بازی بسیار سختی را بردیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال لیورپول شب گذشته (پنجشنبه) در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس میزبان خود آرسنال را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و با توجه به تساوی بدون گل بازی رفت، در مجموع با همین نتیجه راهی فینال شد، جایی که باید با چلسی روبه رو گردد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپولی ها پس از این بازی گفت: ما الان روی ابرها هستیم. بازی بسیار سختی بود. در کل تیم ما دارد مقطع سختی را سپری می نماید. واقعاً خوشحالیم که فینالیست شدیم. با تمام توان مان کوشش کردیم که فینالیست شویم. آرسنال رقیب سرسختی است. به همین علت این پیروزی ارزش خاصی دارد.

کلوپ اضافه نمود: فکر می کنم که آغاز خوب ما بسیار مهم بود، هم در این بازی و هم در بازی رفت. در نیمه اول آرسنال تیمی سرزنده نشان داد. البته طرفداران آرسنال هم بودند و این تیم را تشویق می کردند. ما اما توانستیم جو بازی را آرام و یک بازی خوب را ارائه کنیم. نیمه دوم هم کاملاً شبیه نیمه اول بود. دو گل فوق العاده زدیم. دیوگو ژوتا روی فرم است، اما پاسی که به او داده شد هم بسیار خوب بود. گل اول مان نتیجه یک حرکت فوق العاده تیمی بود. گل دوم اما غافلگیرکننده بود، چون من فکر می کنم که خیلی از مردم داخل ورزشگاه انتظار تماشا ژوتا در آن بخش از زمین را نداشتند، اما ترنت (الکساندر آرنولد) او را دید و پاس وی یاری بزرگی بود. ضربه تمام کننده ژوتا هم فوق العاده بود.

فینال جام اتحادیه انگلیس روز هشتم اسفند برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 10864

به "کلوپ: روی ابرها هستیم چون بازی بسیار سختی را بردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: روی ابرها هستیم چون بازی بسیار سختی را بردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید