پول باشد، بیمارستان 540 تختخوابی را 3 ساله تحویل می دهیم

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/کرمانشاه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به مسائل کمبود اعتبار برای ساخت بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه، گفت: اگر اعتبار ساخت این پروژه تامین گردد، بیمارستان را سه تا چهار ساله تحویل می دهیم.

پول باشد، بیمارستان 540 تختخوابی را 3 ساله تحویل می دهیم

مسعود شریفی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: متولی اصلی این پروژه وزارت بهداشت بوده و وزارت راه و شهرسازی تنها سازنده این پروژه است و به همین دلیل این وزارت بهداشت است که باید پیگیر جذب اعتبارات برای این پروژه باشد.

وی اعتبار لازم برای ساخت ساختمان این بیمارستان را با قیمت های فعلی بیش از 600 میلیارد تومان عنوان نمود واضافه کرد: تامین این میزان اعتبار از محل بودجه دولتی سخت است و به همین دلیل بهتر است از شراکت یک سرمایه گذار برای پیشبرد پروژه استفاه کرد. در حال حاضر هم وزارت بهداشت به دنبال جذب سرمایه گذار برای این پروژه است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز این پروژه از سال 1395 گفت: بخشی از علت تاخیر در اجرای این پروژه، در کنار کمبود اعتبارات مربوط به پیدا کردن زمینی مناسب برای این بیمارستان بود.

وی اضافه کرد: بعضی به محل فعلی ساخت این بیمارستان انتقاد هایی دارند، اما اینکه بخواهیم زمینی مناسب از هر نظر برای بیمارستانی که قرار است در مساحت 54 هزار مترمربع احداث گردد پیدا کنیم، بسیار سخت است.

شریفی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه در مرحله فنداسیون واقع شده است، گفت: اگر اعتبار لازم برای ساخت این پروژه تامین گردد، ظرف سه تا چهار سال آینده می توان این پروژه را به بهره برداری رساند.

وی یادآور شد: سال جاری 60 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه لحاظ شده که به نسبت اعتبار سالهای گذشته رشد چشمگیری داشته و این میزان اعتبار موجب فعال شدن پروژه و پیشبرد کارهای آن شده، اما برای ساخت این پروژه و تکمیل آن باید برنامه ویژه ای دیده شده و حتما جذب سرمایه گذار صورت گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1434

به "پول باشد، بیمارستان 540 تختخوابی را 3 ساله تحویل می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول باشد، بیمارستان 540 تختخوابی را 3 ساله تحویل می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید