مرتضایی: بازی سختی مقابل آذرخش داریم

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال، فرش آرا به مصاف آذرخش بندرعباس خواهدرفت.

مرتضایی: بازی سختی مقابل آذرخش داریم

مجید مرتضایی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد بازی آینده تیمش مقابل آذرخش بندرعباس در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: آذرخش تیمی ریشه دار و قدیمی در لیگ برتر فوتسال است. احتیاج مبرمی به کسب امتیاز دارد و مطمئنیم که در بازی روز آدینه، هجومی در مقابل فرش آرا ظاهر خواهدشد. آذرخش برای اینکه مقابل فرش آرا نتیجه بگیرد با ریسک بالا بازی می نماید. بازی در خانه این تیم برگزار می گردد و از حمایت طرفداران خون گرم جنوبی هم بهره می برند، بنابراین ملاقات سختی در انتظارمان خواهدبود.

وی ادامه داد: با برد مقابل هایپرشهر شاهین شهر، با روحیه خوبی پا به این بازی می گذاریم. مصدومان کم کم به تیم اضافه می شوند، اما همچنان بهزاد عظیمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و در جمع چهار تیم بالانشین جدول باقی بمانیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا، عنوان نمود: اگر آذرخش در میانه جدول بود، شاید بازی راحت تری داشتیم. آذرخش به فکر بقا و بالاکشیدن خود در جدول است و به همین دلیل بازی بسیار سختی داریم؛ چراکه حریف فقط به فکر برد است.

مرتضایی در مورد اختلاف امتیاز تیمش با صدرنشین، شرح داد: تمام تمرکز فرش آرا روی مرحله پلی آف و حضور در جمع چهار تیم اول است و فعلا کاری به اختلاف 11 امتیازی با مس سونگون نداریم. در حال حاضر چهارم هستیم و ماندن در جمع چهار تیم برتر، مهم است. فاصله تیم ها آنقدر کم و امتیازات تیم ها نزدیک به هم است که ممکن است با یک امتیاز هم رتبه ها تغییر کند. با وجود تیم های قدرتمند مس سونگون و گیتی پسند اگر بتوانیم در رتبه دوم قرار بگیریم، فوق العاده خواهدبود.

وی در مورد عملکرد تیمش، اعلام کرد: نتایج بازی های فرش آرا نزدیک است و تفاوت گل زیادی وجود ندارد. بازی در سالن های مختلف با یکدیگر متفاوت است. شهروند ساری که بعد از ما واقع شده است، توانسته گل های بیشتری در این فصل به ثمر برساند؛ چراکه در سالن کوچکتری بازی می نماید که امکان گل زدن در آن بیشتر است. یکی دو بازیکن به تیم اضافه شدند. امیدواریم کارت بازی علی ابراهیمی که در لیگ چین بازی می کرد، هرچه زودتر صادر شده و بتواند به تیم یاری کند. روی توانمندی او و سایر بازیکنان حساب نموده ایم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا با اشاره به اینکه تیمش کمترین گل خورده را در میان تیم های لیگ رجحان دارد، اظهار کرد: یکی از دلایل مهم موفقیت ما تا این هفته از لیگ، عملکرد گلر ملی پوش فرش آرا بوده است. بازیکنان بعد از به ثمر رساندن گل، به خوبی از آن دفاع می نمایند. از طرفی روی آوردن به بازی قدرتی هم مشکل چندانی برای ما به وجود نیاورده که دلیلش عملکرد عالی بازیکنان در فاز دفاعی بوده است.

به گزارش خبرنگاران، در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال کشور، آذرخش بندرعباس از ساعت 17 روز آدینه در سالن فجر بندرعباس میزبان فرش آرا خواهدبود. تا قبل از این ملاقات فرش آرا با 33 و آذرخش با 14 امتیاز به ترتیب در رتبه های چهارم و دوازدهم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1081

به "مرتضایی: بازی سختی مقابل آذرخش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرتضایی: بازی سختی مقابل آذرخش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید