عذرخواهی رسمی فودن و گرین وود بابت نقض پروتکل های بهداشتی

به گزارش هیو بلاگ، هافبک منچسترسیتی و بال منچستریونایتد بابت کاری که در اردوی تیم ملی انگلیس از آنها سر زد، رسماً عذرخواهی کردند.

عذرخواهی رسمی فودن و گرین وود بابت نقض پروتکل های بهداشتی

به گزارش خبرنگاران، فیل فودن، هافبک 20 ساله منچسترسیتی و میسون گرین وود، بال 18 ساله منچستریونایتد که در رجحان یک بر صفر اخیر تیم ملی فوتبال انگلیس مقابل ایسلند در هفته اول از مسابقات لیگ ملت های اروپا، اولین بازی ملی خود را با پیراهن سه شیر به ثبت رساندند، به دلیل دعوت میهمان غیرمجاز به اتاق خود در هتل محل اقامت تیم ملی انگلیس در ایسلند و نقض پروتکل های بهداشتی، از اردوی سه شیر کنار گذاشته شدند. حالا این دو بازیکن جوان تیم ملی انگلیس بابت این حرکت خود عذرخواهی کردند.

در پیام میسون گرین وود که توسط باشگاه منچستریونایتد منتشر شده، آمده است: اکنون که فرصتی برای فکر کردن به اتفاقی که افتاد، پیدا کردم، فقط می توانم از همه به خاطر شرمساری ای که ایجاد کردم، عذرخواهی کنم. نقض پروتکل های کووید 19 که برای محافظت از بازیکنان، کادر فنی و مردم وضع شده، بی مسئولیتی از جانب من بود. به خصوص می خواهم از گرث ساوت گیت عذرخواهی کنم که اعتمادی که او به من کرده بود را از بین بردم. بازی کردن برای تیم ملی انگلیس بزرگترین افتخار زندگی ام بود و تنها باید خودم را بابت این اشتباه بزرگ سرزنش کنم. به خانواده ام، هواداران، باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس قول می دهم که این درسی است که از آن چیزهای زیادی خواهم آموخت.

در بخشی از پیام فیل فودن هم که در حساب کاربری رسمی او در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده، آمده است: می خواهم بابت حرکتی که در ایسلند از من سر زد، عذرخواهی کنم. از گرث ساوت گیت، از هم تیمی هایم در تیم ملی انگلیس، از کادرفنی، از هواداران و همچنین از باشگاه منچسترسیتی و خانواده ام عذرخواهی می کنم. در این مورد من تصمیم بدی گرفتم و رفتارم در حد استانداردهایم نبود. من پروتکل های کووید 19 را نقض کردم که برای حمایت از من و هم تیمی هایم وضع شده است. از این اشتباه سهوی درس ارزشمندی خواهم گرفت و برای ساوت گیت و تیم ملی انگلیس آرزوی موفقیت در بازی این هفته شان دارم.

میسون گرین وود در فصل اخیر 17 گل در 49 بازی برای منچستریونایتد به ثمر رساند، این در حالی است که فیل فودن فصل اخیر در 38 بازی برای منچسترسیتی به میدان رفت و 8 گل نیز به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5337

به "عذرخواهی رسمی فودن و گرین وود بابت نقض پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی رسمی فودن و گرین وود بابت نقض پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید