عباس غزالی: تبلیغ املاک دبی را نپذیرفتم

به گزارش هیو بلاگ، تسنیم/ عباس غزالی می گوید، حتی در صفحه مجازی ام که مختص خودم است هرکاری کردم خیلی دلی بوده و شکل حمایتی از مشاغل آسیب دیده و خیریه ای باشد.

عباس غزالی: تبلیغ املاک دبی را نپذیرفتم

یک سؤالی بپرسم فارغ از بحث هایی که کردیم. چرا شما کمتر در فضای اظهارنظرهای مجازی حضور پیدا می کنید و اصلاً این فعالیت را مثلِ بعضی از همکارانتان ندارید؛ دلیل خاصی دارد؟

من همواره در تلاشم آن صندلی فعلی که دارم را از دست ندهم. عقبه ام را هیچ وقت فراموش نمی کنم و هدفی دارم که در آن راستا حرکت می کنم. وقتی بچه بودم آقای پرستویی همواره در بازیگری الگویم بوده اند و افتخار دارم گاهی تلفنی صحبت می کنم. همواره دنبال این موضوعم که از خودم عاقبت به خیری به جا بگذارم و روزی که نبودم یک اسم خوبی از من به جای بماند.

خودتان را سلبریتی می دانید؟

من تعریف این واژه را دقیقاً نمی دانم؛ چطوری و از کجا در سیستم ما نفوذ کرد. چیزی که عمیق و جدی نیست و زیاد به آن توجه نمی کنم.

بسیاری از همکاران شما به سمت آگهی بازرگانی رفته اند و تبلیغ می نمایند شما پیشنهادی داشته اید و کاری در این زمینه نموده اید؟

پیشنهاد داشتم و نکردم. یکی از آن پیشنهادات، املاک دبی بود که برای دوستان حواشی شد. یادم است پرسیدم برای کجاست و جستجو کردم به جایی رسیدم که گفتم ببخشید من نیستم. اتفاقاً پول خوبی هم می دادند. راستش را بخواهید انسان جایزالخطاست اما خودم سعی می کنم آهسته و پیوسته، آنالیز ها را پیش ببرم. همکارانم قابل احترام اند اما من تا به الان احساس این را ندارم و نکردم که بخواهم همچنین ماجراهایی داشته باشم. حتی در صفحه مجازی ام که مختص خودم است هرکاری کردم خیلی دلی بوده و شکل حمایتی از مشاغل آسیب دیده و خیریه ای باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8365

به "عباس غزالی: تبلیغ املاک دبی را نپذیرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباس غزالی: تبلیغ املاک دبی را نپذیرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید