طارمی یا آزمون؛ کدام یک سال جاری آقای گل می شوند؟

به گزارش هیو بلاگ، دو مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در سودای کسب عنوان آقای گلی در لیگ هایشان هستند.

طارمی یا آزمون؛ کدام یک سال جاری آقای گل می شوند؟

به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی و سردار آزمون دو زوج خط حمله تیم ملی فوتبال ایران در تیم های باشگاهی خود شرایط خوبی دارند و حتی می توانند امیدوار به کسب عنوان آقای گلی باشند.

طارمی در اولین فصل حضور خود در فوتبال اروپا عملکرد خوبی ارائه داد و توانست 11 گل به ثمر برساند و با دریافت چندین پنالتی و بازی های موثر، تیم های زیادی را خواستار خود کند. حالا بهترین تیم های پرتغال یعنی پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ به شدت خواستار جذب او هستند و اکنون نام طارمی یک نام جذاب در پرتغال است و همه دوست دارند تا او راهی تیم عظیمتری گردد.

به احتمال زیاد سه غول فوتبال اروپا بتوانند مبلغ درخواستی ریوآوه برای فروش طارمی را تامین نمایند و این بازیکن احتمالا در انتها فصل به تیمی عظیم خواهد رفت.

طارمی با زدن 11 گل در رده سوم جدول لیگ پرتغال است. کار او برای کسب عنوان آقای گلی سخت است چرا که کارلوس وینیسیوس، مهاجم بنفیکا با دو گلی که در بازی برابر سانتاکلارا به ثمر رساند 17 گله شده است.

جدول گلزنان لیگ پرتغال

کارلوس وینیسیوس - برزیل/ بنفیکا - 17 گل

لوئیس میگوئل پیتزی- پرتغال / بنفیکا - 15 گل

مهدی طارمی- ایران / ریوآوه- 11 گل

مهاجم ایرانی دو بار زمانی که در پرسپولیس بود عنوان آقای گلی لیگ ایران را به دست آورد.

سردار آزمون دیگر مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نیز این هفته برای تیمش به میدان رفت ولی نتوانست گلزنی کند. او نیز با 10 گل زده در این فصل به صورت مشترک در رده سوم جدول گلزنان لیگ روسیه است. آزمون فصل قبل در حالی که فقط یک نیم فصل در زنیت بود توانست درخشش خود را آغاز کند و در نهایت در رده دوم جدول گلزنان لیگ روسیه نهاده شد.

جدول گلزنان لیگ روسیه

آرتم زیوبا- روسیه/ زنیت- 13 گل

الکساندر سوبولوف/ روسیه/ اسپارتاک- 11 گل

الدر شاهمورادوف/ ازبکستان - روستوف- 11 گل

سردار آزمون/ ایران - زنیت - 10 گل

زنیت و ریوآوه بازی های فشرده ای در هفته های باقی مانده دارند و درخشش مهدی طارمی و سردار آزمون می تواند باعث گردد تا خیال تیم ملی بابت حضور دو مهاجم خوب برای آغاز بازی های انتخابی جام جهانی در دور برگشت راحت باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4095

به "طارمی یا آزمون؛ کدام یک سال جاری آقای گل می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی یا آزمون؛ کدام یک سال جاری آقای گل می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید