سلطانی فر: حضور بانوان در استادیوم آزادی اتفاقی تاریخی بود و امیدوارم ادامه پیدا کند

به گزارش هیو بلاگ، وزیر ورزش وجوانان حضور رسمی بانوان در استادیوم آزادی برای بازی ایران و کامبوج را یک اتفاق تاریخی دانست و ابراز امیدواری کرد در سال 1399 نیز این حضور تداوم یابد.

سلطانی فر: حضور بانوان در استادیوم آزادی اتفاقی تاریخی بود و امیدوارم ادامه پیدا کند

به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: یک اتفاق خیلی خوبی که در ورزش کشور در سال 1398 که به نظرم یک اتفاق تاریخی بود، این بود که پس از چند مسابقه محبت آمیز که شاهد حضور تعداد محدودی از بانوان در ورزشگاه های ورزشی بودیم. در مسابقه رسمی فوتبال مرحله مقدماتی جام جهانی بین ایران و کامبوج که در ورزشگاه آزادی برگزار گردید، شاهد حضور گسترده بانوان بیش از 5 هزار نفر بودیم که در یک فضای بسیار ایده آل و مطلوب با بلیتی که به وسیله سیستمی برای آنها پیش بینی شده بود حضور پیدا کردند و آن روز هم تیم ملی فوتبال ما یک نتیجه تاریخی 14 بر صفر گرفت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: حضور بانوان به شکوه این پیروزی عظیم اضافه نمود و به هر حال شرایطی به وجود آمد که تعیین شد حضور بانوان در ورزشگاه نه تنها هیچ مسئله ای را ایجاد نمی کند؛ شادی و شعف مردم را هم به دنبال دارد و بانوان ما اجازه پیدا کردند در یک مسابقه فوتبال ملی حضور پیدا نمایند و تیم ملی را تشویق نمایند. امیدوارم سال 99 با هماهنگی که بین نهادهای ذیربط انجام می دهیم باز هم شاهد حضور بانوان باشیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2511

به "سلطانی فر: حضور بانوان در استادیوم آزادی اتفاقی تاریخی بود و امیدوارم ادامه پیدا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: حضور بانوان در استادیوم آزادی اتفاقی تاریخی بود و امیدوارم ادامه پیدا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید