ملاقات رضا امیرخانی با دوستداران کتاب در نمایشگاه

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران: رضا امیرخانی که چاپ هشتم قیدار را با خود به نمایشگاه کتاب می آورد، در روزهای پانزدهم و هجدهم اردیبهشت ماه با علاقه مندان کتاب در غرفه افق ملاقات خواهد نمود.

ملاقات رضا امیرخانی با دوستداران کتاب در نمایشگاه

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، هشتمین چاپ از رمان قیدار نوشته رضا امیرخانی از سوی انتشارات افق در بیست و ششمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه می گردد. این اثر رمانی است از رضا امیرخانی، خالق من او، که بار دیگر شخصیتِ اول آن، مردی است متمول که از حیث مادیات هر آنچه بخواهد در اختیار دارد؛ نمونه ای از توانگری که آن را در رمان های پیشین اش، در من او در خانواده فتاح و کم وبیش در ارمیا در خانواده معمّر دیده ایم.

این اثر داستان مردی به نام قیدار است که از جوانمردان روزگار است و با بخشش و خوی نیک اطرافیان را مدیون خود می نماید. به گمان بسیاری از منتقدان، آثار امیرخانی جلوه جدیدی از ادبیات انقلاب و ادبیات دینی که در آن ارزش های اسلامی و انقلابی به صورت غیر مستقیم برای مخاطب عرضه می گردد، پیش روی خواننده امروز می گذارد. به نظر می رسد آثار امیرخانی را باید در یک مجموعه و از نگاهی فراتر به آن نگریست تا مجموعه ای از رمان های دینی و انقلابی در اقشار مختلف جامعه را نشان داد، رمان هایی که سال ها نبود آنها احساس می شد.

قیدار برای اولین بار در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد و از همان روزها مورد استقبال عموم مردم نهاده شد. یکی از ویژگی های داستان های امیرخانی این است که مخاطبان از اقشار مختلف را به سمت خود جلب می نماید. همچنین انتشارات افق در این دوره نیز همانند گذشته برنامه ملاقات با امیرخانی را در دستور کار دارد. امیرخانی در روزهای شنبه و چهارشنبه، پانزدهم و هجدهم اردیبهشت ماه، از ساعت 17 الی 18 در غرفه افق خواهد بود و با مخاطبان گفت وگو خواهد نمود.

همچنین اسدالله امرایی در روز 14 اردیبهشت ماه، محمود طلوعی در روز 17 اردیبهشت، کیوان ارزاقی در روز 16 اردیبهشت ماه در غرفه افق حاضر خواهند بود. در غرفه افق کودک و نوجوان نیز در روزهای چهادرهم الی هفدهم اردیبهشت ماه، پروین علی پور، مصطفی رحماندوست، فرهاد حسن زاده و عرفان نظرآهاری حضور خواهند داشت.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از روز یازدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) میزبان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

مجله آی سیب: مجله آی سیب | مجله فناوری های جدید، رایانه ها، موبایل ها و کجت های هوشمند

مجله بیزبینگ: مجله بیزبینگ، مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2021

به "ملاقات رضا امیرخانی با دوستداران کتاب در نمایشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات رضا امیرخانی با دوستداران کتاب در نمایشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید