خبرنگاران عبادی پور بر سر دوراهی اسکرا و میلانو

به گزارش هیو بلاگ، تهران- خبرنگاران- لژیونر والیبال ایران بر سر دوراهی بین ماندن در تیم اسکرا بلهاتوف یا پیوستن به تیم میلانو قرار گرفته است.

خبرنگاران عبادی پور بر سر دوراهی اسکرا و میلانو

به گزارش خبرنگاران، در روزهای اخیر رسانه های ایتالیا و لهستان از پیشنهاد چند تیم باشگاهی روسیه و ایتالیا به میلاد عبادی پور خبر داده اند. از میلانو به عنوان جدی ترین مشتری دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران نام برده می گردد.

عبادی پور که از سال 2017 به تیم اسکرا بلهاتوف پیوست، با این تیم یک قهرمانی در لیگ لهستان و یک مقام سومی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه نموده است. این بازیکن که چهارمین فصل حضور در این تیم را سپری می نماید به یکی از کلیدی ترین مهره های اسکرا و البته محبوب طرفداران تبدیل شده است.

حالا چند تیم باشگاهی به دنبال جذب بازیکن 27 ساله تیم ملی ایران هستند. میلانو میخواهد در فصل آینده لیگ والیبال ایتالیا با قدرت بیشتری وارد مسابقات گردد و جذب عبادی پور یکی از برنامه های جدی این تیم است. میلانو در مرحله مقدماتی این فصل سری آ در رتبه هشتم نهاده شد. روبرتو پیاتزا راهنمایی این تیم را بر عهده دارد. او در سال 2017 سرمربی اسکرا بود و عبادی پور را به این تیم برد.

عبادی پور در سال های گذشته هم پیشنهاداتی داشت اما به نظر می رسد این بار جدی تر از همواره به جدایی از اسکرا فکر می نماید. اما یک اتفاق مهم ممکن است همه چیز را تغییر دهد. مدیران باشگاه قصد دارند سرمربیگری تیم را به اسلوبودان کواچ بسپارند. گفته می گردد کواچ در صورت حضور در اسکرا، الکساندر آتانسویچ پشت خط زن نامدار صربستانی را که زمانی در پروجا ایتالیا شاگرد او بود، با خود به لهستان ببرد.

کواچ در سال های 2014 و 2015 سرمربی تیم ملی والیبال ایران بود و در لیگ جهانی 2014 برای نخستین بار عبادی پور را به تیم ملی دعوت کرد. شاید این بازیکن قید حضور در ایتالیا را بزند و یک بار دیگر با کواچ کار کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7245

به "خبرنگاران عبادی پور بر سر دوراهی اسکرا و میلانو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عبادی پور بر سر دوراهی اسکرا و میلانو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید