خبرنگاران ارائه آموزش های پیشگیری از بیماری کرونا برای بچه ها کار و خیابانی در گیلان

به گزارش هیو بلاگ، رشت - خبرنگاران- مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: بچه ها کار و خیابانی در این استان آموزش های پیشگیری و مراقبت از شیوع ویروس کرونا را فرا گرفتند.

خبرنگاران ارائه آموزش های پیشگیری از بیماری کرونا برای بچه ها کار و خیابانی در گیلان

دکتر حسین نحوی نژاد عصر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: به منظور پیشگیری و مراقبت از شیوع ویروس کرونا ، بچه ها کار و خیابانی در مناطق پرتردد و خیابان ها شناسایی شده و آموزش های پیشگیری و مراقبت از شیوع ویروس کرونا به آنان ارائه شد ضمن اینکه این آموزش ها به بچه ها کار و خیابانی مراکز تحت نظارت بهزیستی استان نیز ارائه شد.

وی بچه ها کار و خیابانی را از گروه های در معرض خطر بالای ابتلا و انتقال ویروس کرونا عنوان و اعلام نمود: بهزیستی استان گیلان برای پیشگیری از بیماری کرونا اقدامات لازم را برای این بچه ها انجام داد، به طوری که از ابتدای بحران کرونا با ابلاغ دستورالعمل سازمان بهزیستی کشور، اقدامات لازم به منظور پیشگیری و ابتلای این بچه ها تدابیر لازم را اتخاذ کرد.

وی اضافه نمود: مراکز اورژانس اجتماعی بهزیستی گیلان ضمن مسئولیت نظارت و اجرای آن با همکاری سازمان های مردم نهاد و خیریه های فعال اقداماتی از جمله شناسایی بچه ها کار در خیابان ها و رصد آنان در محل های پرتردد، آموزش آنان توسط کارشناسان اجتماعی به صورت عملی و در صورت مواجهه با موارد مشکوک به بیماری نسبت به تماس با 115 و پی گیری های بعدی و ارجاع انجام دادند.

مدیرکل بهزیستی گیلان خاطر نشان کرد: ایجاد ارتباط حرفه ای با بچه ها کار و خیابانی و توزیع بسته های بهداشتی، آموزشی، بروشور و غیره در بین آنان از دیگر اقدامات اورژانس اجتماعی بهزیستی استان است.

وی با اشاره به خدمات مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده زیر مجموعه موسسه حامی شایسته گیلان ما تحت نظارت بهزیستی گیلان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا خدمات آموزش خودمراقبتی و بهداشتی به بچه ها و خانواده های آنان به صورت تلفنی و چهره به چهره از سوی این مرکز ارائه شد.

نحوی نژاد بیان داشت: تهیه بسته های بهداشتی و معیشتی با مشارکت حدود 100 داوطلب و خیر و با ارزش ریالی 40 میلیون تومان و توزیع بین بچه ها کار و خانواده های آنان از دیگر اقدامات این مرکز حمایتی آموزشی است.

مجله آی سیب: مجله آی سیب | مجله فناوری های جدید، رایانه ها، موبایل ها و کجت های هوشمند

مجله بیزبینگ: مجله بیزبینگ، مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2825

به "خبرنگاران ارائه آموزش های پیشگیری از بیماری کرونا برای بچه ها کار و خیابانی در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارائه آموزش های پیشگیری از بیماری کرونا برای بچه ها کار و خیابانی در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید