بازدید سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از بافت های فرسوده منطقه 10

به گزارش هیو بلاگ، برای رسیدگی و آنالیز مسائل بافت های فرسوده و ارائه راهکاری با هدف افزایش مقدار نوسازی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از بافت های فرسوده منطقه 10 بازدید کرد.

بازدید سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از بافت های فرسوده منطقه 10

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، سید مهدی راهنمایی سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران و جمعی از مدیران این سازمان به همراه رضا شرفی شهردار منطقه 10 و جمعی از مدیران منطقه شرایط بافت های فرسوده این منطقه مورد آنالیز نهاده شد.

در ابتدای این بازدید، مدیران ارشد شهرداری با حضور در گذر پشت بزرگراه شهید نواب صفوی به آنالیز مسائل و مسائل این محور اعم از مالکیت ساختمان های بزرگراه شهید نواب صفوی، شرایط عمرانی و شهرسازی و معضلات اجتماعی آن پرداختند.

بعلاوه راهنمایی و شرفی از میدانگاه بریانک و خیابان گلبن جنوبی بازدید کردند و شرایط نگهداشت این میدانگاه مورد آنالیز قرار دادند. در ادامه، از کارگاه و زمین جانبی میدانگاه بریانک که در اختیار سازمان نوسازی شهرداری تهران است، بازدید و درخصوص کاربری این زمین گفتگو کردند.

بعلاوه در این بازدید، شرفی و مدیران منطقه در باره طرح نوسازی محور قزوین که بر اساس مصوبه کمیسیون ماده 5، پهنه کاربری آن از تجاری (پهنه S) به مختلط (پهنه M) تغییر نموده است به مدیران سازمان نوسازی شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کردند.

بعلاوه بازدید از خیابان های شهید دعوتی و موزه هفت چنار، شهید رنجبر، قزوین و کمیل از دیگر بخش های این برنامه بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 11761

به "بازدید سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از بافت های فرسوده منطقه 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از بافت های فرسوده منطقه 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید