ایرلاینی که به بیسکویت فروشی افتاد

به گزارش هیو بلاگ، شیوع ویروس کرونا و زمینگیر شدن ایرلاین ها، اوضاع را به قدری سخت نموده که شرکت هواپیمایی استرالیایی کانتاس ایرویز اکنون بیسکویت ها و چای کیسه ای مورد استفاده برای پذیرایی از مسافران در پروازها را به مردم در خانه شان می فروشد.

ایرلاینی که به بیسکویت فروشی افتاد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، اکنون که سفرهای داخلی و خارجی به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده اند، هزاران لباس خواب ویژه مسافران لوکس، مرطوب کننده ها و اسنک هایی که در طول پرواز به مسافران عرضه می شد، روی دست این شرکت هواپیمایی استرالیایی بلااستفاده مانده است.

کانتاس بسته هایی شامل 12 بیسکویت شکلاتی، لباس خواب و بادام بو داده ای را که تنها به مسافران فرست کلاس عرضه می شد به قیمت 25 دلار استرالیا معادل 18 دلار آمریکا برای فروش عرضه کرد.

سخنگوی کانتاس ایرویز اظهار کرد که این بسته ها که برای تحویل به در خانه در فروشگاه آنلاین کانتاس عرضه شده بود، ظرف مدت چند ساعت به فروش رسیدند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، کانتاس در ژوئن اعلام نمود میخواهد حداکثر 1.9 میلیارد دلار استرالیا از سرمایه گذاران جذب کند و حداکثر 6000 هزار شغل را حذف خواهد نمود تا بدترین بحران تاریخ صنعت هواپیمایی را پشت سر بگذارد. فروش این بسته ها با هدف جبران بخشی از هزینه های این شرکت اجرا شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

سازمان میراث فرهنگی: سازمان میراث فرهنگی، با وبسایت مجموعه میراث فرهنگی ایران همراه باشید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4883

به "ایرلاینی که به بیسکویت فروشی افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرلاینی که به بیسکویت فروشی افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید