اقدام زیبای طرفداران مشهدی برای حفظ همبستگی ملی؛ چو ایران نباشد، تن من مباد

به گزارش هیو بلاگ، تماشاگران مشهدی در جریان دیدار تیم های فوتبال شهر خوردو و پارس جنوبی جم بر لزوم همبستگی و اتحاد ملی تأکید کردند.

اقدام زیبای طرفداران مشهدی برای حفظ همبستگی ملی؛ چو ایران نباشد، تن من مباد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, دیدار تیم های فوتبال شهر خودروی مشهد و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته دهم لیگ برتر از ساعت 16 امروز (آدینه) در استادیوم امام رضا (ع) مشهد مقدس شروع شده و تماشاگران حاضر در استادیوم با سر دادن شعارها و خواندن شعرهایی, بر همبستگی و اتحاد ملی تأکید کردند.

طرفداران شهر خودرو پرچم های کوچک ایران را در دست داشته و آن را در استادیوم به اهتزاز در آوردند. همچنین عده ای بنرهایی با شعارهای از خراسان تا خوزستان، از آذربایجان تا هرمزگان؛ همه فدای خاک ایران, چو ایران نباشد، تن من مباد و خلیج همواره فارس ایران به استادیوم آوردند. بعضی از طرفداران با لباس هایی که روی آن پرچم ایران حک و نوشته شده بود چو ایران نباشد، تن من مباد در استادیوم حاضر شدند. طرفداران مشهدی با خواندن اشعاری بر لزوم همبستگی ملی تأکید کردند.

این اقدام طرفداران پاسخی بود به بعضی طرفدارانی که هفته گذشته در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز شعارهای تجزیه طلبانه و قومیتی سر داده و بعضی از آنها نیز ترکیه را تشویق کردند، اقدامی که با استقبال رسانه ها و بعضی مسئولان ترکیه روبرو شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 799

به "اقدام زیبای طرفداران مشهدی برای حفظ همبستگی ملی؛ چو ایران نباشد، تن من مباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام زیبای طرفداران مشهدی برای حفظ همبستگی ملی؛ چو ایران نباشد، تن من مباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید