استوری عجیب رامین رضائیان: پدرجان...

به گزارش هیو بلاگ، رامین رضاییان نه تنها در سپاهان بلکه در هر تیمی بازی نموده دوست داشته با پیشروی از جناح راست پاس گل بدهد و یا روی ارسال ها از ضلع مخالف به سمت داخل جمع گردد و نام خود را به عنوان گلزن ثبت کند. علاوه بر اینکه انصافا ضربات کاشته خوبی می زند. این نگرش تهاجمی او را از دیگر مدافعان راست در سال های اخیر متمایز نموده و موجب شد تا بازی های زیادی را برای تیم ملی انجام دهد. در کنار توانمندی باید به سخت کوشی رامین هم اشاره نمود. سخت کوشی که موجب شد تا در همه سال های اخیر کمتر دچار فراز و نشیب گردد.

استوری عجیب رامین رضائیان: پدرجان...

از استوری این روز های رامین پیداست او همواره در کنار تمرین تیمی به طور اختصاصی و به صورت انفرادی تمرین می نماید تا نقاط ضعف خود را از نظر بدنی به حداقل برساند و شاید بی علت نیست که او در این شرایط سنی هم در حمله حضور دارد و هم در دفاع و به مانند یک بازیکن جوان 21 ساله بازی می نماید. رامین در استوری تازه که منتشر نموده در کنار پدر مشغول به تمرین است و شوخی هم با پدر داشته؛ کمی آرام تر.

درخشش رامین رضاییان در ترکیب تیم سپاهان در سن 32 سالگی این قدر پر رنگ بوده که بحث بازگشت وی به ترکیب تیم پرسپولیس بار دیگر زمزمه شده است، اما به نظر می رسد او این روز ها از وضعیتی که دارد کاملا راضی است و حالا می کوشد که با تیم سپاهان جام قهرمانی را بر بالای سر ببرد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 13009

به "استوری عجیب رامین رضائیان: پدرجان..." امتیاز دهید

1 کاربر به "استوری عجیب رامین رضائیان: پدرجان..." امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوری عجیب رامین رضائیان: پدرجان..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید