گروکشی به سبک بیرانوند؛ پول بدهید تا در پرسپولیس بمانم

به گزارش هیو بلاگ، علیرضا بیرانوند برای آنکه تا خاتمه فصل در پرسپولیس بماند خواسته عجیبی از مدیریت باشگاه داشته است.

گروکشی به سبک بیرانوند؛ پول بدهید تا در پرسپولیس بمانم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، علیرضا بیرانوند 10 روز پیش مدعی شد دوست دارد در پرسپولیس بماند و چهارمین جام قهرمانی متوالی را بالای سر ببرد و سپس راهی بلژیک شود اما نیمکت نشینی در یک بازی محبت آمیز باعث شد این دروازه بان از آینده خودش در 9 بازی باقی مانده احساس خطر کند.

از سوی دیگر به این موضوع فکر کرد که اگر در تمرینات پیش فصل آنتورپ شرکت نکند آن وقت جایگاهش برای فصل بعد را در این تیم از دست می دهد. به این ترتیب او در یک چرخش 180 درجه ای تصمیم گرفت زودتر راهی بلژیک شود تا در تست های پزشکی آنتورپ شرکت کنند.

جالب اینکه او از باشگاه پرسپولیس خواسته برای اینکه تا آخر فصل بماند و در بازی های باقی مانده این تیم را همراهی کند، همین مقطع کلیه مطالباتش و حتی پاداش قهرمانی (500 میلیون تومان) به حسابش واریز شود.

در واقع او برای ماندن در تیم چنین شرطی را پیش روی مدیریت قرار داده است اما هیئت مدیره باشگاه به شدت با این قضیه مخالف هستند و به این دروازه بان تأکید کردند زمانی این پاداش به تو تعلق می گیرد که تا پایان فصل در تیم بمانی و سپس به بلژیک سفر کنی.

در حالی که بیرانوند پاداش و کل قراردادش را در این مقطع از باشگاه طلب کرده و مدیریت را تحت فشار قرار داده است، از طرفی به صورت غیرمستقیم از کادر فنی تیم خواسته تا تضمین فیکس بودن به او تا پایان فصل داده شود چون نمی خواهد حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را از دست بدهد. از طرفی یحیی گل محمدی می خواهد در بازی های باقی مانده این فصل هر از چندگاهی به بوژیدار رادوشوویچ میدان دهد تا آماده فصل بعد شود.

سرمربی پرسپولیس همچنین نمی خواهد در 9 بازی آینده علیرضا بیرانوند را در اختیار داشته باشد از این جهت که دروازه بان سوم مطمئنی در تیمش ندارد و در صورت مصدومیت یا محرومیت رادوشویچ با مشکل جدی روبرو خواهد شد. او فعلا باشگاه راتحت فشار قرارداده که اجازه جدایی بیرانوند را در این مقطع ندارند تا مدیریت باشگاه پرسپولیس به نوعی از هر طرف تحت فشار قرار بگیرد.

باید دید گروکشی بیرانوند از باشگاه پرسپولیس به نفع او تمام خواهد شد یا باعث می شود با خاطره بد این باشگاه را ترک کند؟ آنچه مشخص است، بیرانوند روز یکشنبه هفته آینده برای شرکت در تست های پزشکی راهی بلژیک خواهد شد و جالب اینکه او پیش از باشگاه پرسپولیس را تهدید کرده بود که اگر مطالبات او پرداخت نشود، اجازه نخواهد داد که قسط دوم باشگاه آنتورپ به پرسپولیس پرداخت شود.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3962

به "گروکشی به سبک بیرانوند؛ پول بدهید تا در پرسپولیس بمانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروکشی به سبک بیرانوند؛ پول بدهید تا در پرسپولیس بمانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید