گره های ترافیکی نسبت به سال گذشته 6 درصد کاهش یافته است

به گزارش هیو بلاگ، حناچی از کاهش 6 درصدی گره های ترافیکی پایتخت نسبت به سال گذشته اطلاع داد.

گره های ترافیکی نسبت به سال گذشته 6 درصد کاهش یافته است

به گزارش خبرنگار ، پیروز حناچی شهردار تهران پس از بازدید مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک تهران به مناسبت بازگشایی مدارس در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: معمولا در شروع ماه مهر 30 درصد افزایش ترافیک داریم، اما تمهیداتی اندیشیده ایم تا با کاهش سر فاصله خطوط مترو و اتوبوس میزان ترافیک کاهش یابد.

شهردار تهران با اشاره به افتتاح پل تقاطع چمران به ولنجک که روز گذشته انجام شد، گفت: این پل ترافیک آن محدوده را کاهش داده که این کاهش ترافیک در هنگام عصر بیشتر مشاهده می گردد.

شرایط ثبت نام بانوان در ناوگان سرویس مدارس

حناچی با بیان اینکه سطح صفر پل گیشا به خاتمه رسیده اظهار کرد: طبق قولی که به ما داده شده تا چند ماه آینده این پروژه تکمیل می گردد.

شهردار تهران خاطر نشان کرد: توسعه حمل و نقل عمومی در تهران و کاهش استفاده از خودرو های شخصی امری لازم است و تهران هیچ کاری جزء کاهش خودرو های شخصی ندارد.

او با بیان اینکه کم کردن سر فاصله خطوط مترو باید در اولویت باشد، اظهار کرد: افزایش واگن ها در دستور کار است و انتظار داریم که سر فاصله حرکت قطار ها به 2 ونیم دقیقه برسد.

حناچی ادامه داد: آمار ها نشان می دهد که گره های ترافیکی ما نسبت به سال گذشته 6 درصد کاهش یافته است و اگر پیروز شویم شهروندان را مجاب کنیم که به جای خودروی شخصی از سایر وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند به هدف خود رسیده ایم.

شهردار تهران در خاتمه اظهار کرد: برای توسعه حمل ونقل عمومی از توان شرکت های دانش بنیان استفاده خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 93

به "گره های ترافیکی نسبت به سال گذشته 6 درصد کاهش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گره های ترافیکی نسبت به سال گذشته 6 درصد کاهش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید