کلاس های آموزشی نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 دانشگاه هرمزگان مجازی برگزار می گردد

به گزارش هیو بلاگ، مدیر روابط عمومی دانشگاه هرمزگان گفت: در صورتی که شرایط برای برگزاری کلاس های آموزشی نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 به صورت حضوری فراهم نباشد، این کلاس ها مجازی برگزار می گردد.

کلاس های آموزشی نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 دانشگاه هرمزگان مجازی برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مهدی عباسی، مدیر روابط عمومی دانشگاه هرمزگان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد شیوه برگزاری کلاس های آموزشی ترم تحصیلی جدید گفت: دانشگاه هرمزگان از این امکان برخوردار است که کلاس های آموزشی نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 را به صورت مجازی برگزار کند.

عباسی بیان نمود: در ترم گذشته نیز کلاس های آموزشی و آزمون های پایانی دانشگاه را به صورت مجازی برگزار کردیم و مسئله ای در این زمینه نداریم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه هرمزگان اظهار کرد: البته این تصمیم گیری مربوط به شرایط فعلی است و در صورتی که از میزان شیوع کرونا کاسته گردد و ستاد ملی مبارزه با کرونا، اجازه برگزاری کلاس های آموزشی را به صورت حضوری بدهد، در مقاطع تحصیلات تکمیلی این کلاس ها را حضوری برگزار خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4803

به "کلاس های آموزشی نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 دانشگاه هرمزگان مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های آموزشی نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 دانشگاه هرمزگان مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید