پیمایش محله فرهنگیان-آزادی منطقه21 با دوچرخه

به گزارش هیو بلاگ، شهردار و مدیران شهری ورودی غربی پایتخت در آستانه 26آذرروز ملی حمل ونقل و با هدف فرهنگسازی هرچه بیشتر درخصوص ترویج استفاده از دوچرخه به عنوان تنها وسیله حمل ونقل پاک، پا به رکاب شدند و مسائل مرتبط با حوزه نگهداشت شهر محله فرهنگیان-آزادی را آنالیز کردند.

پیمایش محله فرهنگیان-آزادی منطقه21 با دوچرخه

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه21، بامداد 25 آذرماه99؛ رضا رجب زاده شهردار این منطقه با همراهی معاونین، مدیران، شهردار و روسای ادارات ناحیه دو ورودی غربی پایتخت با حضور در محله فرهنگیان-آزادی نسبت به آنالیز موارد مرتبط با حوزه نگهداشت شهر، پروژه های کوچک مقیاس، نقاط بی دفاع شهری، شرایط بوستان ها و ایستگاه های حمل ونقل عمومی پرداختند.

در این بازدید میدانی و رکاب زنی صبحگاهی که نزدیک به دو ساعت به طول انجامید، رجب زاده شهردار منطقه 21 با بیان اینکه مطالبات به حق شهروندان براساس اولویت های اجرایی مورد آنالیز و انجام قرار می گیرد، اضافه کرد: تمامی کوشش مجموعه مدیریت شهری ورودی غربی پایتخت، افزایش سطح رضایتمندی شهروندی در حوزه رسیدگی به مواردیست که بیشترین تعداد درخواست ها را در زمینه رسیدگی دارند.

در حین این گشت زنی صبحگاهی که با همراهی مدیر و شورایاری محله فرهنگیان-آزادی صورت پذیرفت، شهردار و مدیران منطقه21 از نزدیک در جریان کم و کیف شرایط فعلی محله از حیث مسائل مرتبط با حوزه شهر قرار گرفتند و با شهروندان ساکن نیز صحبت کردند.

26آذر، روز ملی حمل و نقل است که مشخص این روز به این مناسبت در سال 1376 به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و برای مطلع سازی جامعه با نقش و صندلی بخش حمل ونقل در اقتصاد ایران، از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 6493

به "پیمایش محله فرهنگیان-آزادی منطقه21 با دوچرخه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمایش محله فرهنگیان-آزادی منطقه21 با دوچرخه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید