وزارت ورزش عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک را رد صلاحیت کرد!

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی 13 نفر نام نویسی کرده بودند که باید در مرحله اول صلاحیت آنها توسط وزارت ورزش تایید می شد اما طبق پیش بینی هایی که از قبل صورت می گرفت صلاحیت رئیس پیشین این فدراسیون تایید نشد.

وزارت ورزش عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک را رد صلاحیت کرد!

مجید کیهانی که عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ایران است پس از آنکه در انتخابات برگزار شده سال گذشته ایرادهای قانونی به نحوه برگزاری انتخابات گرفت و این انتخابات باطل اعلام شد، برای حضور در دوره جدید ثبت نام کرد اما وزارت ورزش صلاحیت او را تایید نکرد.

در این مورد گفته می شود کیهانی پیگیر دلایل رد صلاحیت خود توسط وزارت ورزش از نهادهای بالاتر است.

کرمعلی ایرجی، ایوب بهتاج، سید حسین جلالی، حامد جولایی، افشین داوری، حبیب اله دشتی، مصطفی زرین افضل، هاشم صیامی، حمیدرضا فردین پور، مجید کیهانی، محمدرضا محققی، روح الله محمدی و مریم منظمی افرادی بودند که برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرده بودند که از این جمع 5 نفر تایید صلاحیت نشدند.

کرمعلی ایرجی، حبیب اله دشتی، حمیدرضا فردین پور، مجید کیهانی و روح الله محمدی میرزایی نفراتی هستند که صلاحیت آنها طبق نامه مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزش وزارت ورزش به دبیر مجمع فدراسیون دوومیدانی تایید صلاحیت نشده اند.

در نامه زیر دلایل رد صلاحیت مجید کیهانی و چند نامزد دیگر حضور در انتخابات فدراسیون دوومیدانی ذکر شده است:

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4907

به "وزارت ورزش عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک را رد صلاحیت کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ورزش عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک را رد صلاحیت کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید