ورود دادستانی به استفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان در آبادان، با سوءاستفاده نمایند گان برخورد قضایی می گردد

به گزارش هیو بلاگ، دادستان آبادان از ورود دستگاه قضایی درباره سوءاستفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان از سوی بعضی مدیران شهرداری آبادان اطلاع داد.

ورود دادستانی به استفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان در آبادان، با سوءاستفاده نمایند گان برخورد قضایی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، حمید مرانی پور در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام بعضی مدیران شهرداری آبادان برای دریافت واکسن کرونا به جای پاکبانان زحمت کش گفت: بعد از اطلاع از این اقدام، موضوع بلافاصله در دستور کار دادستانی آبادان نهاده شد و دستگاه قضایی تحقیقات میدانی و نامحسوس را شروع کرد.

دادستان آبادان با بیان اینکهه پس از آنالیز دقیق چنانچه روشن گردد که هر شخص حقیقی یا حقوقی از موقعیت شغلی سوءاستفاده نموده و به جای پاکبان واکسن کرونا دریافت نموده قطعا با برخورد قانونی روبرو خواهد شد، اضافه کرد: چنانچه افراد دیگری در ارتباط با تزریق واکسن کرونا تبانی نموده باشند دستگاه قضایی در راستای حقوق عامه با آن افراد برخورد لازم را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و قطعا این موضوع توسط دستگاه قضایی با قاطعیت پیگیری می گردد، توضیح داد: اگر معین گردد در رسیدگی به این موضوع شبه قضایی دیگری وجود دارد موضوع در راستای حقوق عامه و حفظ سلامت مردم و حقوق پاکبانان به مراجع دیگر قضایی ارجاع خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7959

به "ورود دادستانی به استفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان در آبادان، با سوءاستفاده نمایند گان برخورد قضایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود دادستانی به استفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان در آبادان، با سوءاستفاده نمایند گان برخورد قضایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید