واکسیناسیون کارکنان بانک ها از هفته آینده

به گزارش هیو بلاگ، مجوز واکسیناسیون کارکنان نظام بانکی کشور به وسیله وزیر بهداشت صادر شد.

واکسیناسیون کارکنان بانک ها از هفته آینده

به گزارش ایسنا، شورای هماهنگی بانک ها پیش از این در نامه ای به معاون مالی رئیس جمهور اولویت قرار گرفتن واکسیناسیون کارکنان بانکی را به وسیله وزیر بهداشت را خواهان شده بود.

در این زمینه، علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک ها به ایسنا بیان نمود که آخرین مکاتبه برای دریافت واکسن کرونا مربوط به ارسال نامه به معاون مالی رئیس جمهور است که طبق پیگیری های اجرا شده این نامه در حال طی کردن فرآیند های اداری خود در وزارت بهداشت است و همچنان پیگیر نتیجه این موضوع هستیم.

پس از نامه شورای هماهنگی بانک ها به معاون مالی رئیس جمهور، وی در تیر ماه به وزیر بهداشت درباره واکسیناسیون کارکنان بانک ها نامه ارسال کرد.

درحالیکه مسئولان بانک های دولتی و خصوصی از بی پاسخ ماندن نامه های ارسالی برای در اولویت قرار گرفتن واکسیناسیون کارکنان بانکی گله داشتند، شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی بیان نمود: وزیر بهداشت در نامه ای به معاون خود مجوز واکسیناسیون کارکنان نظام بانکی کشور از هفته آینده را ارسال نموده است.

در این نامه آمده است: پیرو مکاتبات قبلی و با توجه به ظرفیت موجود واکسیناسیون کشور و آسیب پذیری کارکنان بانک ها به خصوص آنان که در تماس مستقیم با ارباب رجوع قرار دارند، شایسته است تربیتی اتخاذ گردد تا واکسیناسیون این گروه از هفته آینده آغاز گردد.

در ادامه نامه مذکور ذکر شده است: هماهنگی با مدیران بانک های دولتی و خصوصی، ثبت نام و استفاده از فضا های مناسب در آن مجموعه به گونه ای که ضمن حفظ نظم در سرعت واکسیناسیون دیگر گروه های هدف تاثیرگذار نباشد، بسیار حائز اهمیت است.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8816

به "واکسیناسیون کارکنان بانک ها از هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون کارکنان بانک ها از هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید