هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران در بعضی مناطق

به گزارش هیو بلاگ، سازمان هواشناسی با صدور هشداری نارنجی از رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و احتمال تگرگ در بعضی مناطق کشور طی دو روز آینده خبر داده است.

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران در بعضی مناطق

به گزارش خبرنگاران، در هشدار سازمان هواشناسی آمده است : از بعد ازظهر امروز (3 اردیبهشت) در نوار غربی آذربایجان غربی، شرق یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و احتمال تگرگ پیش بینی می گردد.

بر اساس این هشدار این شرایط جوی فردا (4 اردیبهشت) در جنوب استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و زنجان، شمال کردستان، خراسان شمالی، اردبیل و ارتفاعات استانهای قزوین و البرز ادامه دارد و روز آدینه (5 اردیبهشت) در استان های شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و خراسان شمالی بارش باران خواهیم داشت.

سازمان هواشناسی هشدار داده است : با وقوع این بارش ها بالا آمدن آب رودخانه ها و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد از این رو این سازمان توصیه نموده است که از تردد و توقف در کنار رودخانه ها و آبراه ها خودداری گردد. مدیریت سدها، اقدامات پیشگیرانه برای حفظ محصولات کشاورزی، آمادگی دستگاه های اجرایی برای اتخاذ تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی سیلاب و آبگرفتگی معابر از توصیه های دیگر این سازمان هواشناسی است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3405

به "هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران در بعضی مناطق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران در بعضی مناطق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید