مهدی طارمی: گلزنی در دقیقه اول بازی خوب بود و خیلی خوشحالم، شایسته پیروزی مقابل یوونتوس بودیم

به گزارش هیو بلاگ، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو می گوید که بابت گلزنی به قهرمان ایتالیا مسرور است.

مهدی طارمی: گلزنی در دقیقه اول بازی خوب بود و خیلی خوشحالم، شایسته پیروزی مقابل یوونتوس بودیم

به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی که شب گذشته (چهارشنبه) با گلی که در ثانیه 61 بازی به ثمر رساند، یاری شایانی به پورتو برای کسب پیروزی 2 بر یک خانگی مقابل یوونتوس در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کرد. وی پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی ایلِوِن اسپورتس گفت: خیلی خوشحالم و گلزنی در دقیقه اول بازی خوب بود. این اتفاق خوبی برای من و تیم بود.

وی اضافه کرد: یوونتوس تیمی بزرگی است اما ما کارمان را به خوبی انجام دادیم. ما در جریان بازی متحد بودیم و شایسته کسب این پیروزی بودیم.

مهاجم ایرانی پورتو در واکنش به این پرسش که آیا این نتیجه برای صعود از این مرحله کافی است؟، گفت: ما در بازی برگشت کوشش خواهیم کرد تا بهترین بازی مان را ارائه دهیم و خواهیم دید چه خواهد شد.

مهدی طارمی 28 ساله همچنین در مواجهه با این پرسش که آیا این برد به شما روحیه مضاعف برای ادامه مسابقات لیگ برتر پرتغال را می دهد؟، گفت: بله، صد درصد. ما در یک بازی مهم به پیروزی رسیدیم و این در آینده به ما در لیگ پرتغال و همچنین در لیگ قهرمانان یاری خواهد نمود.

مهاجم ایرانی پورتو که با گلی که شب گذشته مقابل یوونتوس به ثمر رساند، پس از علی دایی، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی و سردار آزمون تبدیل به پنجمین بازیکن ایرانی شد که در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی می نماید.

مهدی طارمی این فصل با پیراهن پورتو 15 گل به ثمر رسانده، این در حالی است که او 9 پاس گل هم برای هم تیمی های خود ساخته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7224

به "مهدی طارمی: گلزنی در دقیقه اول بازی خوب بود و خیلی خوشحالم، شایسته پیروزی مقابل یوونتوس بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی طارمی: گلزنی در دقیقه اول بازی خوب بود و خیلی خوشحالم، شایسته پیروزی مقابل یوونتوس بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید