مشارکت خیرین برای بازسازی و ارتقای خوابگاه های دانشجویی

به گزارش هیو بلاگ، مشاور وزیر و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم از مشارکت خیرین آموزش عالی جهت بازسازی و ارتقای خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های کشور اطلاع داد.

مشارکت خیرین برای بازسازی و ارتقای خوابگاه های دانشجویی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، حسین عسکریان ابیانه مشاور وزیر و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم از مشارکت خیرین آموزش عالی جهت بازسازی و ارتقای خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های کشور اطلاع داد.

در ادامه وبینارهایی که با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار گردید، امروز (دوشنبه) جهت تکمیل و اجرایی شدن مابقی تعهدات خیرین آموزش عالی، نشستی با حضور حسین عسکریان ابیانه، دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، جمشید اسماعیلی مدیرکل دفتر طرح های عمرانی وزارت علوم، عبدالحسینی عضو ستاد خیرین وزارت علوم، ابراهیمی مدیرعامل کارخانه پاکشوما و قلم چی رئیس بنیاد قلم چی و با حضور مسئولان صندوق رفاه دانشجویان در محل ستاد خیرین وزارت علوم برگزار گردید.

لازم به شرح است در طرح مشترک صندوق رفاه دانشجویان و ستاد خیرین وزارت علوم قرار بر این شد که اعتبار صدمیلیارد تومانی به دانشگاه هایی تعلق گیرد که 30 درصد آن را خیرین و 30 درصد توسط دانشگاه هایی که در طرح شرکت کردند تقبل گردد و 40 درصد توسط صندوق رفاه دانشجویان و در مجموع 100 میلیارد تومان صرف ارتقای خوابگاه های درجه 4 و 5 گردد.

در جلساتی که با حضور مقام وزارت علوم و دانشگاه ها و ستاد خیرین برگزار گردید تعهد ستاد خیرین وزارت علوم مبلغ 30 میلیارد تومان بود که این مبلغ مهیا شد و در این جلسات لیست خوابگاه های نیازمند بازسازی و تجهیز در اختیار خیرین آموزش عالی نهاده شد تا خیرین معین نمایند در تجهیز و ارتقا کدام خوابگاه ها مشارکت خواهند داشت.

در این طرح آسپرورین، مصلی نژاد، جمیلی، شاه حسینی، ابراهیمی و قلم چی و تعداد از خیرین در جلساتی که با ستاد خیرین وزارت علوم داشتند خوابگاه های مورد نظر را معین کردند که تعداد این خوابگاه ها 30 عدد بود و کلیه خوابگاه های درجه 5 و تعدادی از خوابگاه های درجه 4 را در برگرفت.

در نشست امروز که در جهت تکمیل شرایط خوابگاه ها برگزار گردید، مسئولان صندوق رفاه دانشجویان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در خصوص ارتقای خوابگاه های دانشجویی ارائه کردند و تفاهم نامه چهارجانبه ای میان رئیس دانشگاه، صندوق رفاه دانشجویان، خیران و ستاد خیرین وزارت علوم برای خوابگاه های معین تکلیف شده به مرحله امضاء و اجرایی شدن رسیده است.

در ادامه لیست خوابگاه های به جامانده که همگی درجه چهار بودند آنالیز و معین تکلیف شد و در انتها از دو خیر عظیم حاج آقا ابراهیمی و مهندس قلم چی با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد و مقرر گشت در انتها تابستان 1399 گزارش خوابگاه های که بازسازی شده اند در جلسه ای با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3593

به "مشارکت خیرین برای بازسازی و ارتقای خوابگاه های دانشجویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت خیرین برای بازسازی و ارتقای خوابگاه های دانشجویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید