قدردانی مجمع نمایندگان مازندران از عملکرد پلیس هوشمند

به گزارش هیو بلاگ، مجمع نمایندگان مازندران در حاشیه بازدید از مرکز مانیتورینگ و تجمیع خطوط 110 استان از اقدامات فرماندهی انتظامی استان در راستای هوشمند سازی پلیس قدردانی کردند.

قدردانی مجمع نمایندگان مازندران از عملکرد پلیس هوشمند

به گزارش خبرنگار از ،مجمع نمایندگان مازندران متشکل از نمایندگان مردم در شهرستان های ساری، بابل و آمل روز گذشته با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی مازندران ضمن دیدار با سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان از مرکز مانیتورینگ و تجمیع خطوط 110 معاونت عملیات و طرح های پلیس هوشمند بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در حاشیه این بازدید در نشستی با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ضمن خیر مقدم و گرامی داشت ایام و اعیاد ذیحجه و دهه ولایت به تشریح اقدامات و فعالیت های این فرماندهی در حوزه های مختلف ترافیکی، امنیتی و انتظامی پرداخت.

او با اشاره به ماموریت های مهم و خطیر فرماندهی انتظامی استان در ایام مختلف سال به ویژه در ایام تعطیلات تابستان و نوروز که جمعیت استان به صورت چشمگیری افزایش می یابد، اضافه کرد: در مقطع زمانی که جمعیت استان از سه و نیم میلیون نفر به بیش از 7 تا 9 میلیون نفر افزایش می یابد این فرماندهی با تمام ظرفیت، امنیت راه ها، تفرجگاه ها، سواحل و شهر ها را فراهم می کند.

فرمانده انتظامی مازندران در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح های مختلف پلیس هوشمند در استان، گفت: نصب دوربین های پایش تصویری، تجمیع خطوط 110، پلیس همراه، استفاده از دست افزار برای برخورد با تخلفات راهنمایی و رانندگی، ارتباط سیستمی کلانتری ها با دستگاه قضائی از جمله این طرح ها در استان بوده است.

سردار میرزایی با تاکید بر اینکه برای پیشگیری و کاهش جرایم و تخلفات به ویژه سرقت نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه های اجرایی استان هستیم، اضافه کرد: یکی از برنامه های پلیس پیشگیری در مقابله با سرقت در روستا ها نصب دوربین های پایش تصویری در روستا ها است.

او با اشاره به طرح مها در راستای مقابله با سرقت در اماکن خصوصی و مراکز دولتی بر حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پلیس در راستای وضع قوانین و مکلف کردن دستگاه ها در راستای این طرح ها را خواستار شد.

در ادامه این نشست مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، ضمن تبریک انتصاب سردار میرزایی به عنوان فرمانده انتظامی استان از عملکرد این فرماندهی در راستای برقراری نظم و امنیت در استان تقدیر و تشکر کرد.

او اضافه کرد: نیروی انتظامی با بیش از 200 عنوان ماموریت بار سنگینی را در حوزه برقراری نظم و امنیت در جامعه بر دوش دارد و متاسفانه به دلیل بی توجهی، سوء مدیریت و عدم کارکرد برخی دستگاه ها سرریز این مسائل در سبد نیروی انتظامی قرار گرفته است.

حاجی پور نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن اعلام حمایت از طرح ها و برنامه های پلیس، گفت: هنر برقراری نظم و امنیت پیشگیری از وقوع جرم است که باید با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و آسیب شناسی از بروز و وقوع جرم در جامعه پیشگیری کرد.

او با تاکید بر اقدامات ایجابی و پیشگیرانه، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی و استفاده از ظرفیت صدا و سیما و رسانه ها را گامی موثر در این حوزه برشمرد و اضافه کرد: پلیس با تعامل و همکاری دستگاه های فرهنگی می تواند در این حوزه گام بردارد.

منصور علی زارعی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به عدم حمایت مناسب دولت و مجلس در ادوار و دوره های گذشته از پلیس، نقش امنیت را در توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه سازنده و معین کننده دانست و بر ضرورت حمایت همه جانبه از پلیس تاکید کرد.

او با اشاره به شرایط معیشتی کارکنان ناجا بر ارتقاء این شرایط با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید و اضافه کرد: پلیس با کمترین امکانات در حال برقراری نظم و امنیت اجتماعی است.

علی کریمی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، دبیرمجمع نمایندگان مازندران و عضو هیئت رئیسه مجلس و علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست حضور داشتند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4640

به "قدردانی مجمع نمایندگان مازندران از عملکرد پلیس هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی مجمع نمایندگان مازندران از عملکرد پلیس هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید