فیلم ، لحظه ترور فاهم الطائی در کربلا، انتساب ترور به ایران!

به گزارش هیو بلاگ، فاهم الطائی فعال سیاسی عراقی از چهره های نزدیک به جریان صدر به شمار می رود. شنبه شانزدهم آذر نیز به اقامتگاه مقتدی صدر،رهبر جریان صدر، در نجف حمله پهبادی شد که البته ایران با پیش بینی دقیق، سید مقتدی را مدتی قبل در قم مستقر کرد.

فیلم ، لحظه ترور فاهم الطائی در کربلا، انتساب ترور به ایران!

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرنگاران، فاهم الطائی که یکی از چهره های اصلی اعتراضات در شهر کربلا بود، ترور شد. العربیه سعودی به شکلی گسترده این خبر را پوشش داد و سربازان مجازی وابسته به بازماندگان حزب بعث در پوشش شیعیان درحال انتساب ترور به نیرو های حشدالشعبی با کلیدواژه میلیشیا وابسته به ایران هستند! علاوه بر الطائی، فردی دیگر به نام مهند الکعبی نیز ترور شد.

یکی از کاربران به ظاهر عراقی با انتشار لحظه قتل، ترور را به نیرو های وابسته به ایران منتسب کرد!!

یکی از کاربران توئیتر فارسی در وصف منش سیاسی فاهم الطائی نوشت که وی از چهره های نزدیک به جریان صدر بود. البته در شبکه های مجازی عراق یک چهره مخالف با دخالت ایران! و حشدالشعبی معرفی می شود. شنبه شانزدهم آذر هم به اقامتگاه مقتدی صدر رهبر جریان صدر در نجف حمله پهبادی شد که البته با درایت ایران، سید مقتدی مدتی قبل به قم انتقال داده شد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

لحظه ترور فاهم الطائی در کربلا- این فیلمِ دوربین امنیتی در شبکه های مجازی عراق دست به دست می چرخد!

چرخه خشونت در عراق وارد مرحله خطرناکی شده است. هرگاه که تحولات به سوی منطقی تر شدن و یا تظاهرات رو به سردتر شدن می رود ، به طور ناگهانی کشتار جدیدی صورت می گیرد. سعودی و طرف های غربی درصدد اعمال خشونت عریان و انتساب آن به حشدالشعبی و در مرتبه بالاتر ایران هستند تا پروسه درگیری شیعی-شیعی تکمیل شود.

حسین نخلی،یکی از کاربران توئیتر، که به طور تخصصی مسائل عراق را رصد می نماید در این باره نوشت:

خلاف بی صبری های بعضی رفقا، آوردن مقتدی صدر به ایران و استقرارش در قم و با هدف حراست از او، علی رغم تمام بد قلقی های که این سید دارد کار حکیمانه ای بوده. ترور او در عراق می تواند سهم جدی و پر اثری در آشوب درون شیعی عراق داشته باشد؛ و حالا حمله پهپادی مؤید این حکمت است.

وی در توئیتی دیگر با اشاره به ترور الطائی نوشت:

فاهم الطائی رو با اسلحه کمری مجهز به صدا خفه کن درب منزلش و مهند الکعبی رو هم با بمب گذاری در ماشینش هدف قرار دادند. 11 نفر از فعالین مدنی هم ربوده شدند و ازشون خبری نیست. [عوامل پشت پرده اغتشاشات] دارن باد می کارن، باید منتظر دروی طوفان باش

به گزارش دانشجو؛ در سال های گذشته روابط حسنه ای میان تهران - بغداد شکل گرفته که از نتایج آن انعقاد قرارداد 14 میلیارد دلاری ایران با عراق است. هرساله قریب به سه میلیون توریست عراقی به ایران سفر می نماید که هرکدام چیزی در حدود هزار دلار عواید اقتصادی برای کشور دارند. در جریان اربعین نیز مردم ایران به سمت حرم های مقدس عراق گسیل می شوند که بر نزدیکی هرچه بیشتر دو ملت یاری شایانی نموده است. این مهم به مذاق امریکایی ها و رژیم های مرتجعی همچون سعودی و امارات خوش نیامده و سعی دارند به کثیف ترین شکل ممکن پیوند دو ملت را قطع نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1046

به "فیلم ، لحظه ترور فاهم الطائی در کربلا، انتساب ترور به ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، لحظه ترور فاهم الطائی در کربلا، انتساب ترور به ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید