شرایط خاص سرمربی آلمانی برای قبول راهنمایی میلان

به گزارش هیو بلاگ، رالف رانکینگ، سرمربی آلمانی مدعی شد در شرایط خاصی راهی باشگاه میلان خواهد شد.

شرایط خاص سرمربی آلمانی برای قبول راهنمایی میلان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ایوان گازیدیس، یکی از ارکان مدیریتی باشگاه میلان علاقمند است رالف رانکینگ فصل بعد راهنمایی این تیم را بر عهده گیرد. اما سرمربی باتجربه آلمانی نقشی فراتر از یک سرمربی را می خواهد و با داشتن اختیارات خاصی حاضر است روی نیمکت تیم میلان قرار گیرد.

رالف رانکینگ گفت: تماسی از سوی باشگاه میلان وجود داشت، اما با شیوع بیماری کرونا، مسائل دیگری را نیز باید در نظر گرفت، از جمله اینکه آیا رالف رانگنیک مردی مناسب برای میلان است و بالعکس.

من به جنبه های اقتصادی علاقه ای ندارم. برای من موضوع این است که باید تاثیر خاصی داشته باشم، که البته معنایش یکسان با قدرت نیست، اگرچه در بعضی شرایط برای جلو بردن امور به قدرت نیاز دارید.

من روزهای اولم را در لایپزیش به یاد می آورم، هیچ فیزیوتراپی وجود نداشت، پزشکان این تیم را ترک نموده بودند و مربی حضور نداشت. قرار بود فصل دو هفته بعد شروع گردد. ما به تصمیمات سریع نیاز داشتیم، بنابراین من الکس زورنیگر را استخدام نموده، در مدت 5 ساعت دو فیزیوتراپ جدید و دو پزشک را آوردم. الکساندر سکورتا بود که بقیه را توصیه کرد. اگر قرار است به طور تئوری در خصوص رفتن به تیم دیگری فکر کنم، باید به من فرصت بدهند تا تصمیم هایی سریع مانند لایپزیش بگیرم.

تمایل تیم هایی چون لیورپول، میلان، اینتر و یوونتوس به جذب تیمو ورنر؟ من تیمو را خوب می شناسم و او باید به فرایند پیشرفت خود ادامه دهد. اگر او در لایپزیش بماند خشنود می شوم. اما اگر قصد ورنر جدیی است، باید احتمال بازی کردن در تیم جدیدش را ارزیابی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3199

به "شرایط خاص سرمربی آلمانی برای قبول راهنمایی میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط خاص سرمربی آلمانی برای قبول راهنمایی میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید