دعوت دوبانوی فوتبالیست کرمانشاهی به اردوی آمادگی تیم ملی دختران

به گزارش هیو بلاگ، حسین بیگلری از از دعوت دو بانوی فوتبالیست کرمانشاهی به اردوی آمادگی تیم ملی دختران زیر 19 سال خبر داد.

دعوت دوبانوی فوتبالیست کرمانشاهی به اردوی آمادگی تیم ملی دختران

وی شرح داد: گلاره جلیلیان و هلاله عبدالهی دو بانوی فوتبالیست کرمانشاهی هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند تا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند.

دبیر هیئت فوتبال استان کرمانشاه شرح داد: اردوی آماده سازی تیم ملی زیر 19 سال دختران از روز هشتم تیر ماه در کمپ تیم های ملی در تهران آغاز می شود.

وی شرح داد: اسامی 25 نفر از ورزشکاران سراسر کشور جهت حضور در این اردوی تداکاتی اعلام شده است که در میان نام هلاله عبد الهی و گلاره جلیلیان بانوان فوتبالیست کرمانشاهی به عنوان کنندگان استان کرمانشاه نیز به چشم می خورد.

بیگلری ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون فوتبال این اردو تا 15 تیر ماه ادامه داشته و دعوت شدگان به این اردو طی تمرینات مستمر خود را برای حضور در مرحله نهایی رقابت های قهرمانی دختران جوان آسیا که 27 مرداد ماه امسال در چین برگزار می شود آماده می کنند.

وی از حضور تیم فوتبال ایران در این رقابت ها برای مقابله با حریفانی از کشوهای تایلند، کره جنوبی و کره شمالی خبرداد.

بیگلری ابراز امیدواری کرد: کنندگان استان کرمانشاه بتوانند در ترکیب نهایی تیم ملی برای شرکت در رقابت های مذکور قرار گیرند.

وی یادآور شد: این دو کننده استان سابقا نیز در اردوهای آمادگی تیم ملی حضور داشته واین مسئله امکان حضور آنها در ترکیب نهایی را افزایش می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1019

به "دعوت دوبانوی فوتبالیست کرمانشاهی به اردوی آمادگی تیم ملی دختران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت دوبانوی فوتبالیست کرمانشاهی به اردوی آمادگی تیم ملی دختران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید