دشان: دمبله و مارسیال مقابل قزاقستان عالی بودند، بازی های مرحله انتخابی همواره سخت هستند

به گزارش هیو بلاگ، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از عملکرد دو مهاجم تیمش مقابل قزاقستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر ابراز رضایت کرد.

دشان: دمبله و مارسیال مقابل قزاقستان عالی بودند، بازی های مرحله انتخابی همواره سخت هستند

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، دیدیه دشان که شاگردانش پس از تساوی خانگی یک - یک مقابل اوکراین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، عصر روز گذشته (یکشنبه) پیروز شدند در دومین بازی خود در همین چارچوب با نتیجه 2 بر صفر میزبان خود قزاقستان را از پیش رو بردارند، پس از این بازی گفت: تیم ملی فرانسه بازی مؤثری را از خود به نمایش می گذارد و به همین روش به بازی ادامه خواهد داد.

وی در ادامه اضافه کرد: ما کارهای خوب زیادی انجام می دهیم. در این هفته از بازی ها هم پیروزی های بزرگی را از دیگر تیم ها ندیدیم. کار برای هیچ تیمی آسان نیست. ما دنبال بهانه گیری نیستیم و به بازیکنانم گفتم که کار خودشان را بکنند و در این بازی به پیروزی برسند که همین اتفاق هم افتاد.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه توضیح داد: نسبت به بازی با اوکراین از 9 بازیکن جدید در این ملاقات استفاده کردیم، اما همه این بازیکنان باتجربه بودند. بازی های مرحله انتخابی همواره سخت هستند و مهمترین چیز رسیدن به اهداف مان است.

دشان همچنین درباره عملکرد دو مهاجم تیمش اعلام کرد: دمبله و مارسیال کارهای خوبی در این ملاقات انجام دادند. عثمان با این بازی اش نشان داد که در جهت درستی قرار گرفته است. مارسیال هم روی گل او ما نقش داشت و این بازی برای هر دوی آنها خوب بود و عملکردی عالی از خود به نمایش گذاشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7584

به "دشان: دمبله و مارسیال مقابل قزاقستان عالی بودند، بازی های مرحله انتخابی همواره سخت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشان: دمبله و مارسیال مقابل قزاقستان عالی بودند، بازی های مرحله انتخابی همواره سخت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید