درخواست اعضای کنگره از ترامپ برای اقدام جهت آزادی جاسوسان

به گزارش هیو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از پولیتیکو، شماری از اعضای مجلس نمایندگان کنگره آمریکا از دولت دونالد ترامپ خواسته اند دست به اقداماتی معین برای آزادی بی قیدوشرط زندانیان ایرانی -آمریکایی فعلی در ایران بزند.

درخواست اعضای کنگره از ترامپ برای اقدام جهت آزادی جاسوسان

در این نامه از سوی قانونگذاران هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه، از دولت ترامپ خواسته شده تابه اقداماتی دست بزند، که به آزادی زندانی دوتابعیتی و نیز افرادی که دارای اجازه اقامت در آمریکا هستند و به دلایل سیاسی در ایران زندانی شده اند بیانجامد.

به نوشته پولیتیکو اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به شهروندان بریتانیا، فرانسه، آلمان، کانادا و دیگر کشورها که در ایران زندانی هستند از کشورهای متحد واشنگتن، که شهروندان زندانی در ایران دارند، خواسته اند تا با ایجاد جبهه ای متحد به کوشش هایی مشترک برای آزادی شهروندان خود بپیوندند.

آنها در عین حال از دولت ایران خواسته اند به تعهدات خود عمل نموده و هرگونه اطلاعاتی که می تواند به پیدا کردن و بازگرداندن رابرت لوینسون به آمریکا منجر گردد را در اختیار ایالات متحده قرار دهند.

لوینسون افسر سابق اف بی آی است که به استخدام سازمان سیا درآمده و بر اساس ادعای واشنگتن برای انجام کاری شخصی به خاورمیانه سفر نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 426

به "درخواست اعضای کنگره از ترامپ برای اقدام جهت آزادی جاسوسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست اعضای کنگره از ترامپ برای اقدام جهت آزادی جاسوسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید