دانشگاه امام رضا(ع) رتبه دوم فراوری علم در بین دانشگاه های غیر انتفاعی را کسب کرد

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) پیروز به کسب رتبه دوم از نظر فراوری علم در بین مؤسسات غیر انتفاعی کشور شد.

دانشگاه امام رضا(ع) رتبه دوم فراوری علم در بین دانشگاه های غیر انتفاعی را کسب کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط پایگاه سیویلیکا (مرجع دانش)، دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) رتبه 157 انتشار مقالات بین المللی را در بین سازمان های فراوری کننده علم در کشور و رتبه دوم فراوری علم در بین مؤسسات غیرانتفاعی را از آن خود کرد.

بر اساس داده های علم سنجی در پایگاه سیویلیکا، پژوهشگران دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) تا به امروز با هزار و 71 پژوهشگر از 156 مرکز علمی تالیفات علمی ارائه نموده اند که تعداد مقالات مشترک این دانشگاه با دانشگاه های دیگر به ترتیب 126 مقاله مشترک با دانشگاه فردوسی مشهد، 120 مقاله مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، 81 مقاله مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، 51 مقاله مشترک با دانشگاه تهران ، 44 مقاله مشترک با دانشگاه پیغام نور همه مراکز و 649 مقاله با سایر مراکز بوده است.

همچنین پژوهشگران دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در 951 مقاله به عنوان نویسنده اول، 695 مقاله به عنوان نویسنده دوم، 367 مقاله به عنوان نویسنده سوم و 88 مقاله به عنوان نویسنده چهارم همکاری داشته اند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امام رضا (ع) این دانشگاه هیچ دخالتی در جمع آوری و امتیازبندی این مقالات نداشته است و این آمار شامل مقالات یکتا نیست و ممکن است بیش از یک نویسنده از دانشگاه امام رضا(ع) در آن مشارکت و همکاری داشته باشد ولی آمار فراوری علم این مرکز فقط بر اساس همکار یکتا از هر مرکز استخراج شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5006

به "دانشگاه امام رضا(ع) رتبه دوم فراوری علم در بین دانشگاه های غیر انتفاعی را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه امام رضا(ع) رتبه دوم فراوری علم در بین دانشگاه های غیر انتفاعی را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید