خسارت 33 میلیارد تومانی بارندگی به تاسیسات آب در فارس

به گزارش هیو بلاگ، خبرنگاران/فارس معاون شرکت آبفای استان فارس اظهار داشت که بارندگی های اخیر بیش از 33 میلیارد تومان به تاسیسات آبرسانی در نقاط جنوبی استان فارس آسیب زد.

خسارت 33 میلیارد تومانی بارندگی به تاسیسات آب در فارس

ایوب ملکوتی دوشنبه 9 دی در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع بارندگی های اخیر خسارت شدیدی به تاسیسات آبرسانی شهرهای جنوبی استان فارس وارد شده بود که با اقدامات به موقع در کمترین زمان ممکن، آبرسانی به شهروندان به روال عادی بازگشت.

معاون بهره برداری شرکت آبفا استان فارس ادامه داد: در پی وقوع بارندگی های اخیر در برخی از شهر های جنوبی استان نظیر لامرد، اشکنان، گله دار، جهرم، اهل، جویم، مهر، وراوی، قیر، افزر، فدامی، فسا، حاجی آباد، گراش و ... شاهد حجم زیاد بارندگی و وارد شدن خساراتی به شبکه ها و خطوط آبرسانی بودیم.

او با اشاره به اینکه خط آبرسانی محرم و تعدادی از چاه های آب و جاده های دسترسی و تاسیسات سرچاهی به دلیل حجم بارندگی 120 میلیمتری حجم بارندگی آسیب دید، گفت: در برخی از این نقاط شرکت آبفا با هدف استمرار آبرسانی و کاهش اثرات ناشی از سیل با استفاده از تاسیسات موقت، مخازن ذخیره آب و... در کمترین زمان ممکن اقدام به مدیریت بحران و ارائه خدمات کرد.

ملکوتی با بیان اینکه اکنون آبرسانی در نقاط اعلام شده شرایط عادی را دارد، گفت: با توجه به ارزیابی کارشناسان مبلغ خسارت وارد شده به تاسیسات آبرسانی این شهرها حدود 33 میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون شرکت آبفای استان فارس بر لزوم تخصیص منابع اقتصادی مورد احتیاج برای بازسازی و ترمیم هرچه سریعتر تاسیسات آسیب دیده و بازگرداندن آنها به چرخه خدمت رسانی تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1362

به "خسارت 33 میلیارد تومانی بارندگی به تاسیسات آب در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت 33 میلیارد تومانی بارندگی به تاسیسات آب در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید