خبرنگاران یونان مقررات منع آمد و شد به اجرا می گذارد

به گزارش هیو بلاگ، تهران- خبرنگاران- یونان گفت که در راستای مقابله با کرونا از روز دوشنبه (فردا) مقررات منع آمد و شد در سراسر این کشور به اجرا در می آید.

خبرنگاران یونان مقررات منع آمد و شد به اجرا می گذارد

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش یکشنبه رویترز، کریاکس میتسوتاکیس نخست وزیر یونان در یک سخنرانی تلویزیونی گفت: این شاید آخرین گامی باشد؛ گامی که باید بسرعت برداشته گردد. ما باید از سلامت و خیر عمومی محافظت کنیم.

نخست وزیر یونان با اشاره به شیوع کرونا در ایتالیا که بالاترین آمار مرگ و میر را ثبت نموده است، گفت که باید از بروز چنین فاجعه ای در یونان جلوگیری کرد.

وی اضافه کرد: ما نباید به مرحله ای برسیم که مجبور شویم، معین کنیم چه کسی زنده باشد و چه کسی بمیرد.

بنا بر مقرراتی که یونان از دوشنبه به اجرا می گذارد، تنها کسانی می توانند از خانه خارج شوند که یا به سر کار می فرایند یا از سر کار باز می گردند. همچنین کسانی که برای خرید دارو، مواد غذایی یا مراجعه به پزشک از خانه خارج می شوند، اجازه تردد در خیابان ها را دارند.

تا به امروز 624 مورد ابتلا به کرونا و 15 مورد مرگ ناشی از این ویروس در یونان تایید شده است.

بسیاری از کشورهای جهان تدابیر سختگیرانه ای را برای مقابله با کرونا به اجرا گذاشته اند. همچنین بعضی از کشورها مرزهای خود را به روی اتباع خارجی بسته اند و خواهان بازگشت شهفرایندان خود به کشورشان شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1954

به "خبرنگاران یونان مقررات منع آمد و شد به اجرا می گذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یونان مقررات منع آمد و شد به اجرا می گذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید