خبرنگاران کاسبان بازارهای روز شهرداری تهران از اجاره معاف شدند

به گزارش هیو بلاگ، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران خاطرنشان کرد: کاسبان بازارهای پایتخت که بدلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بودند از پرداخت اجاره بها معاف شدند.

خبرنگاران کاسبان بازارهای روز شهرداری تهران از اجاره معاف شدند

سید علی مفاخریان روز پنجشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: برای کاسبان بازارهای روز و بازارهای مقطعی تهران اصلا اجاره ای در ماه های اسفند سال قبل و فروردین سال جاری در نظر نگرفتیم.

وی اضافه نمود: قبل از سال بعضی از مالکان اماکن تجاری به تصمیم هیات مدیره اجاره بها از کاسبان دریافت کردند اما کاسبان در بازارهای روز و مقطعی در ایام از پرداخت اجاره معاف شدند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران اعلام نمود: بازارهایی که به صورت سالیانه در اختیار کسبه هستند مانند بازار جنت، حکیمیه، بازار پرندگان غرب و بازار پرندگان شرق و غیره پیگیریم که تنفس و معافیت اجاره بها اعلام کنیم.

به گفته وی؛ از اول اردیبهشت ماه اصناف و بازارهای پایتخت بازگشایی شدند.

به گزارش خبرنگاران؛ همزمان با شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفندماه بسیاری از بازارهای تهران تعطیل شدند که این تعطیلی موجب ضرر و زیان به کاسبان وارد شد.

در این میان بعضی از اعضای هیات مدیره اماکن تجاری اجاره بهای ماه های اسفند و فروردین را بخشیدند و شهرداری تهران نیز کاسبان بازارهای روز و مقطعی را از پرداخت اجاره بها معاف کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 3240

به "خبرنگاران کاسبان بازارهای روز شهرداری تهران از اجاره معاف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاسبان بازارهای روز شهرداری تهران از اجاره معاف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید