خبرنگاران پیش به سوی فرار از هت تریک

به گزارش هیو بلاگ، تهران- خبرنگاران- استقلال سرانجام پس از کش و قوس های فراوان باید دیدار عقب افتاده هفته بیست و سوم خود را روز دوشنبه در جم مقابل پارس جنوبی این شهر برگزار کند. دیداری که برای کسب سهمیه آبی پوشان و فرار از سقوط پارس اهمیت فوق العاده زیادی دارد.

خبرنگاران پیش به سوی فرار از هت تریک

استقلال اما خاطره خوبی از شهرستان جم ندارد. این تیم در لیگ های هفدهم و هجدهم 2 بار به جم رفته و هر 2 بار با شکست به تهران برگشته است. آبی پوشان پایتخت در لیگ هفدهم و در چارچوب هفته ششم با هدایت علیرضا منصوریان به جم رفتند و با 2 گل به حریف خود باختند. علی دشتی و فرشاد سالاروند گلزنان پارس در آن بازی بودند و حالا دشتی یکی از نفرات استقلال است.

در لیگ هجدهم آبی پوشان پایتخت با سرمربیگری وینفرد شفر به جم رفتند اما باز هم نتیجه به دست آمده همانی بود که نمی خواستند. این بار پارس با گل به خودی آرمین سهرابیان توانست از سد استقلال بگذرد و سه امتیاز ارزشمند را به دست بیاورد.

نباید فراموش کرد که در سوی مقابل، استقلال در لیگ های هفدهم، هجدهم و نوزدهم در ورزشگاه آزادی توانسته حریف خود را شکست دهد، اما طلسم جم پایدار است. طلسمی که اجازه نداده استقلال حتی گلی به ثمر برساند.

در کنار این ها باید به یاد داشته باشیم که پارس در سه هفته اخیر باختی نداشته است. این تیم با سیروس پورموسوی هم در 2 بازی اخیر خود به چهار امتیاز دست پیدا کرده است. پیروزی مقابل تراکتور و شهرخودرو نیز در همین ورزشگاه تختی جم به دست آمده است. پارس در خانه چهار برد، هفت مساوی و تنها یک باخت داشته که آن هم مقابل پرسپولیس رقم خورده است. به عبارتی دیگر 19 امتیاز از 25 امتیاز پارس در این فصل و تمام بردهای این تیم در خانه به دست آمده است.

حال باید دید مجیدی به سرنوشت منصوریان و شفر مبتلا می شود یا طلسم شکنی می کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4588

به "خبرنگاران پیش به سوی فرار از هت تریک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیش به سوی فرار از هت تریک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید