خبرنگاران خاتمه شایعات کوچ مسی به اینترمیلان؛ همه اخبار کذب است

به گزارش هیو بلاگ، تهران- خبرنگاران- لیونل مسی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود گزارش های مربوط به انتقالش به باشگاه اینتر میلان را اخبار کذب خواند.

خبرنگاران خاتمه شایعات کوچ مسی به اینترمیلان؛ همه اخبار کذب است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

کاپیتان آبی اناری ها با انتشار اسکرین شات یک استوری اینستاگرامی که مدعی شده بود وی در حال آنالیز گزینه جدایی از نیوکمپ است، با درج نوشته ای قرمز رنگ روی آن، نوشت: اخبار کذب.

شبکه تلویزیونی تی ان تی اسپورتس آرژاتنتین مدعی شده بود که تیاگو آلمادا ستاره باشگاه ولز سارسفیلد آرژانتین به همراه مسی در آستانه کوچ به اینترمیلان هستند اما مرد آرژانتینی این خبر را تکذیب کرد و نوشت: این خبر درست مثل شایعات مربوط به انتقال به نیوول اولد بویز دروغ است.

بدنبال اظهارات ماسیمو موراتیمالک اسبق باشگاه اینتر در رادیو آراِی آی مبنی بر اینکه وی معتقد است اینترمیلان نسبت به جذب 6 بار برنده توپ طلای دنیا علاقه مند است، در روزهای اخیر شایعات انتقال احتمالی فوق ستاره آلبی سلسته را قوت بخشیده بود.

موراتی گفته بود: او (مسی) به آخرین مرحله قراردادش با بارسا نزدیک می گردد و فکر می کنم از اینجا به بعد دیگر اینتر باید برای کشاندن وی به میلان وارد عمل گردد.

گزارش ها مبنی بر بروز اختلاف مابین بازیکنان بارسا و هیات مدیره این باشگاه در هفته های اخیر شدت گرفته به طوری که امروز (آدینه) 6 نفر از مدیران باشگاه اسپانیایی از سمت های خود استعفا کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2914

به "خبرنگاران خاتمه شایعات کوچ مسی به اینترمیلان؛ همه اخبار کذب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خاتمه شایعات کوچ مسی به اینترمیلان؛ همه اخبار کذب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید