خبرنگاران مازندران پنج هزار پروژه عمرانی نیمه تمام دارد

به گزارش هیو بلاگ، ساری - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران پروژه های نیمه تمام را مهم ترین دغدغه توسعه استان توصیف کرد و گفت: مازندران حدود پنج هزار پروژه عمرانی نیمه تمام دارد که بعضی از آنها بیش از یک دهه قدمت دارند.

خبرنگاران مازندران پنج هزار پروژه عمرانی نیمه تمام دارد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

مهدی رازجویان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد : تعداد پروژه های نیمه تمام مازندران از مهم ترین موانع توسعه ای استان محسوب می گردد که با تکمیل آنها بخش قابل توجهی از نیازهای عمرانی ، اشتغال ، خدماتی و توسعه ای استان رفع می گردد.

وی با اشاره به اینکه برای بهره برداری از پروژه های عمرانی نیمه تمام مازندران حدود 51 هزار میلیارد ریال سرمایه ضروری است ، گفت : بعضی از این طرح ها به دلیل توقف و عدم توجه در گذشته با افزایش هزینه رو به رو شدند که بعضا تا چندین برابر پیش بینی اولیه نیز می باشد.

معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه هدف خدمت رسانی و گره گشایی از مسائل عمرانی استان است ، اضافه کرد: به همین خاطر طبق دستور اکید استاندار هیچ دستگاهی تا انتها پروژه های قبلی خود حق شروع پروژه جدید ندارد.

رازجویان آمارگرایی در پروژه های عمرانی را به عنوان یک رویه مرسوم در گذشته مغایر با سیاست های توسعه ای دولت و استاندار مازندران توصیف و گفت: ملاک برای ما اتمام پروژه های عمرانی است نه ارائه گزارش عملکرد.

وی با اشاره به اینکه سال جاری سال سختی در زمینه تامین اعتبار پروژه های عمرانی در پیش خواهد بود ، گفت : کاهش اعتبارات به معنای توقف پروژه ها نیست و مدیران باید راهکارهای مناسبی جهت بهره برداری از پروژه ها عمرانی در پیش بگیرند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه استان سالها از ازدیای پروژه های نیمه کاره رنج برده است، اضافه کرد : هدف ما مدیریت منابع برای توسعه زیرساختی مازندران با اولویت پروژه های نیمه کاره بود که تقریبا پیروز بودیم.

رازجویان اضافه کرد : تعداد پروژه های نیمه کاره استان به اندازه ای بود که اکنون پس از حدود هفت سال از اولویت قرار گیری طرح های بر زمین مانده هنوز شاهد رسوب پروژه های نیمه کاری هستیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 2976

به "خبرنگاران مازندران پنج هزار پروژه عمرانی نیمه تمام دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مازندران پنج هزار پروژه عمرانی نیمه تمام دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید