خانه صنایع دستی کاشمر در دهه فجر بهره برداری می گردد

به گزارش هیو بلاگ، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشمر از بهره برداری خانه صنایع دستی این شهرستان در دهه فجر اطلاع داد.

خانه صنایع دستی کاشمر در دهه فجر بهره برداری می گردد

جهت دریافت خدمات اجرای رووف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی رضا یوسفی امروز پنجشنبه 10 بهمن ماه 1398 با اعلام این خبر اضافه کرد: کاشمر جزو معدود شهرستان های استان خراسان رضوی است که مجوز دایر کردن خانه صنایع دستی را از معاونت صنایع دستی استان دریافت نموده است.

او ادامه داد: خانه صنایع دستی کاشمر در بنایی قدیمی با 14 اتاق ویژه آموزش فراوری و فروشگاه صنایع دستی فعالیت خود را به وسیله بخش خصوصی شروع خواهد نمود.

مدیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کاشمر نبود مکان دائمی برای فراوری و عرضه صنایع دستی را در شهرستان کاشمر از جمله معضلات این صنعت بیان کرد و یادآورشد: امیدواریم با همت هنرمندان شهرستان و متولیان حوزه اشتغال بتوانیم در ایجاد و فراوری ثروت برای صنعتگران صنایع دستی در شهرستان قدمی برداریم.

یوسفی توضیح داد: شهرستان کاشمر از جمله شهرهای زیارتی است که در کنار وجود بقاع متبرک از طبیعت بکر و ییلاقی نیز برخوردار است و زمینه مناسبی برای حضور گردشگران دارد و تعریف صنایع دستی به عنوان سوغات در سبد کالای گردشگران لازم است.

او گفت: راه اندازی خانه صنایع دستی در کاشمر به استفاده از صنایع دستی به عنوان سوغات سفر به این شهرستان یاری خواهد نمود.

شهرستان کاشمر در فاصله حدود 235 کیلومتری از مشهد مرکز استان خراسان رضوی قرار گرفته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 1429

به "خانه صنایع دستی کاشمر در دهه فجر بهره برداری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه صنایع دستی کاشمر در دهه فجر بهره برداری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید