حمایت اقتصادی و معنوی شهرداری باغبهادران از انتها نامه های ارشد و دکتری

به گزارش هیو بلاگ، شهردار باغبهادران گفت: حمایت اقتصادی و معنوی خود را از سرانجام نامه های دوره ارشد و رساله دکتری در بخش های مرتبط با مدیریت شهری اعلام و اجرایی خواهیم کرد.

حمایت اقتصادی و معنوی شهرداری باغبهادران از انتها نامه های ارشد و دکتری

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از لنجان، حجت الله امینی در نشست با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی لنجان در محل شهرداری باغبهادران با بیان اینکه ارتباط و تعامل شهرداری با دانشگاه و مراکز تحقیقاتی یک همکاری دوسویه است، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی می تواند با ارائه استراتژی هایی در راستای تعالی مدیریت شهری، شهرداری را در تدوین و اجرای طرح های توسعه شهر همراهی کند، چراکه این تعاملات منجر به افزایش بهره وری و توانمندی علمی و اجرایی خواهد شد.

وی با تأکید بر حمایت از سرانجام نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی اظهار داشت: شهرداری باغبهادران در راستای تشویق دانشجویان به امر پژوهش و تحقیق در حوزه مدیریت شهری و توسعه و ترویج دانش مدیریت شهری بین مجامع علمی و پژوهشی، حمایت مالی و معنوی خود را از سرانجام نامه های دوره ارشد و رساله دکتری در بخش های مرتبط با مدیریت شهری اعلام و اجرایی می نماید.

شهردار باغبادران با اشاره به عیال جمعیتی باغبهادران توضیح داد: باغبهادران در 60 کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان قرار گرفته و با توجه به صندلی و ظرفیت بالای این شهر در حوزه مالی، فرهنگی، اجتماعی، هنری آمادگی لازم در حوزه توسعه فضای آموزشی را دارد.

امینی با استقبال از راه اندازی مدارس سما در شهر باغبهادارن توضیح داد: آموزش و پرورش باغبهادارن در تعدد مدارس هوشمند و به کارگیری امکانات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در منطقه لنجان پیشتاز است.

وی با بیان اینکه گردشگری به عنوان بخش چهارم فعالیت های انسان پس از کشاورزی، صنعت و خدمات محسوب می شود، ادامه داد: باغبهادران با توجه به ظرفیت های طبیعی و بکر جغرافیایی می تواند در آینده نزدیک به یکی از مقاصد گردشگری مهم در کشور تبدیل شود.

شهردار باغبهادران تأکید کرد: بخش باغبهادران در 60 کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان قرار گرفته که از شمال با شهرستان تیران و کرون، از شرق و جنوب با بخش مرکزی و از غرب با استان چهارمحال و بختیاری هم مرز و دارای آب و هوای بسیار مطلوبی است.

تأکید بر افزایش سطح مهارت آموزی دانشجویان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان نیز در این نشست با اشاره به صنعت گردشگری و موقعیت بسیار مناسب باغبهادران در توسعه این صنعت توضیح داد: صنعت گردشگری در ایران همچنان نوپاست و جای پیشرفت بسیار زیادی دارد. در نظام آموزشی کشور نیز چندین رشته مرتبط با گردشگری وجود دارند که معروف ترین آنها رشته مدیریت جهانگردی است.

سیدمسعود داودی با اشاره به اضافه کردن رشته های تحصیلی مرتبط با گردشگری در سبد رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان اضافه کرد: رشته های مرتبط با گردشگری از جمله جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری، علوم اجتماعی و برنامه ریزی گردشگری، گردشگری مذهبی، مدیریت هتل داری و رشته کارآفرینی گردشگری حیطه های مختلف موضوع گردشگری را مورد آنالیز قرار می دهند.

وی با تأکید بر افزایش سطح مهارت آموزی افراد توضیح داد: در راستای ترغیب و توسعه کارآفرینی به ویژه در مراکز آموزش مهارتی، یکی از این راه حلهای اساسی توانمندسازی نیروی انسانی به وسیله آموزش مهارت های شغلی و تخصصی است که می تواند به افزایش بهره وری و کارایی شاغلین بخش های مختلف و در نهایت منجر به کاهش مسائل مالی و اشتغال شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان ادامه داد: گام های اولیه اجرایی کردن این راه حل با افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی و راه اندازی مدرسه عالی مهارت دوخت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان برداشته شده است.

مدارس سما جهت توسعه و تعالی را طی می نمایند

مدیر آموزش و پرورش باغبهادارن نیز با اشاره به خوشنام بودن مدارس سما به عنوان یک برند آموزشی گفت: مدارس سما با توجه به وابستگی که با اصل دانشگاه آزاد اسلامی دارند و زیرساخت مناسب آموزشی، نیروی انسانی مجرب و تجهیزات پیشرفته قطعاً موجب استقبال خانواده ها از این مدارس خواهد شد.

عیدی محمد قمی با اشاره به عملکرد نامطلوب برخی از مدارس غیرانتفاعی اظهار کرد: در سال های اخیر برخی از مدارس غیرانتفاعی و هیئت امنایی به دلیل عملکرد نامناسب و عدم رعایت قوانین، اعتماد را از مردم سلب نموده اند.

وی تبیین کرد: این درحالی است که مدارس سما روز به روز جهت توسعه و تعالی را طی نموده و با وجود مدیر توانمند جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان و نگاه ویژه وی به راه اندازی و توسعه مدارس سما شاهد تحول در شهرستان خواهیم بود.

مدیر آموزش و پرورش باغبهادارن با تأکید بر مراقبت در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی اظهار داشت: بخشی از مسائلی که در عرصه اجتماعی در زندگی روزمره مشاهده می کنیم به مسئله تعلیم و تربیت بازمی شود.

4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 4681

به "حمایت اقتصادی و معنوی شهرداری باغبهادران از انتها نامه های ارشد و دکتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت اقتصادی و معنوی شهرداری باغبهادران از انتها نامه های ارشد و دکتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید