جلسه مسئولان سازمان لیگ کشتی با علی نژاد برگزار می شود، برگزاری لیگ به صورت رفت و برگشت ممکن نیست

به گزارش هیو بلاگ، سازمان لیگ کشتی برای دریافت مجوز برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی این هفته جلسه دیگری با مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش خواهد داشت.

جلسه مسئولان سازمان لیگ کشتی با علی نژاد برگزار می شود، برگزاری لیگ به صورت رفت و برگشت ممکن نیست

با ما همراه باشید و درباره افتتاح حساب بانکی در کانادا بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون کشتی و سازمان لیگ همچنان به دنبال مجوز برگزاری لیگ برتر 99 هستند. پیش از این ستاد مقابله با کرونا مجوز برگزاری اردوهای تیم های ملی آزاد و فرنگی را صادر کرده و همین موضوع در کنار کاهش آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا، عاملی است که باعث شده کشتی گیران نسبت به برگزاری لیگ امیدوارتر شوند.

در همین رابطه عبدالمهدی نصیرزاده از برگزاری جلسه دوباره با مهدی علی نژاد خبر داد. رئیس سازمان لیگ در این خصوص به خبرنگاران گفت: درخواست کتبی نمایندگان باشگاه ها و طوماری که از سوی کشتی گیران به عنوان درخواست برای برگزاری لیگ 99 امضا شده را به معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش خواهیم داد.

وی ادامه داد: علی نژاد نظرش روی برگزاری لیگ مثبت است، فقط اعتقاد دارد که برگزاری رفت و برگشتی لیگ در این شرایط امکان پذیر نیست و ما هم راهکارهایی که در این خصوص داریم و می خواهیم مسابقات را در فضای آزاد و به صورت متمرکز و با تعداد تیم های کمتر برگزار کنیم را به او ارائه خواهیم کرد. اگر بتوانیم علی نژاد را متقاعد کنیم، امیدوار هستیم که از سوی ستاد مقابله با کرونا مجوز برگزاری لیگ را بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5081

به "جلسه مسئولان سازمان لیگ کشتی با علی نژاد برگزار می شود، برگزاری لیگ به صورت رفت و برگشت ممکن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه مسئولان سازمان لیگ کشتی با علی نژاد برگزار می شود، برگزاری لیگ به صورت رفت و برگشت ممکن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید