تعویض ستاره پاری سن ژرمن به خاطر دزدی از خانه اش!

به گزارش هیو بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- از خانه آنخل دی ماریا و یک بازیکن دیگر پاری سن ژرمن سرقت شده است.

تعویض ستاره پاری سن ژرمن به خاطر دزدی از خانه اش!

به گزارش خبرنگاران، تیم های نانت و پاری سن ژرمن به مصاف هم رفتند و این ملاقات در نهایت با پیروزی نانت به خاتمه رسید. آنخل دی ماریا که از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت، در دقیقه 62 تعویض شد، اتفاقی که پس از به تساوی کشیده شدن بازی کمی عجیب به نظر می آمد و حالا شرح منطقی برای آن پیدا شده است. از قرار معلوم خانه آنخل دی ماریا و یکی دیگر از بازیکنان پاری سن ژرمن مورد سرقت نهاده شده است و به همین دلیل دی ماریا به سرعت پارک دو پرنس را پیش از خاتمه بازی ترک کرد. باشگاه پاریسی تایید نموده که خانواده دی ماریا هنگام سرقت در خانه حضور داشتند و این سرقت بسیار خشونت آمیز توصیف شده.

خبر دزدی از خانه آنخل دی ماریا باعث شد تا این هافبک آرژانتینی پی اس جی در اواسط نیمه دوم ملاقات امشب مقابل نانت از زمین خارج گردد. پاری سن ژرمن امشب میزبان نانت بود و در نهایت با نتیجه 2-1 مغلوب شد اما مهمترین اتفاق بازی در دقیقه 61 رقم خورد؛ زمانی که مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پی اس جی، دی ماریا را از زمین بیرون کشید تا خبر دزدی از خانه اش را به او بدهد. این لئوناردو، مدیر ورزشی پاریسی ها، بود که با یک تماس تلفنی از این اتفاق آگاه شد و از پوچتینو خواست تا دی ماریا را از زمین بیرون بکشد.

لحظاتی بعد دی ماریا جای خود را به لئاندرو پاردس داد و پوچتینو با او تا رختکن رفت و خبر دزدی از خانه اش را به او داد. RMC ادعا کرد که خانواده دی ماریا در زمان این حادثه در خانه بودند و حتی رسانه های فرانسوی ادعا کردند که همسر و دو فرزند این ستاره آرژانتینی برای مدت کوتاهی توسط دزدان به گروگان گرفته شده بودند. در زمان حضور دی ماریا در منچستر هم اتفاق مشابهی برای خانوده او اتفاق افتاده بود و بعدا دزدی از خانه آنها به عنوان یکی از دلایل جدایی دی ماریا از منچستریونایتد مطرح شده بود.

پاری سن ژرمن در ملاقاتی خانگی مقابل نانت با نتیجه 1-2 مغلوب شد. در این ملاقات شاگردان مائوریسیو پوچتینو ابتدا با گل یولیان دراکسلر از حریف پیش افتادند اما در نیمه دوم تیم میهمان دو بار به گل رسید و توانست به سه امتیاز این ملاقات دست پیدا کند. در دقیقه 42 بود که پاس دی ماریا با دخالت مدافعان نانت به دراکسلر رسید و او هم با ضربه دقیق کار را تمام کرد. این نتیجه تا دقیقه 59 پایدار بود تا اینکه پاس به عقب اشتباه کیلیان امباپه، رندال را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک شوت محکم، کار را به تساوی کشید.

12 دقیقه بعد، روی یک ضربه آغاز مجدد، نانت صاحب موقعیت شد و سیمون دروازه خالی پی اس جی را با یک ضربه مطمئن باز کرد. در ادامه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با فزونی 2-1 نانت به خاتمه رسید. با این نتیجه پی اس جی 60 امتیازی باقی ماند و اکنون با سه امتیاز اختلاف نسبت به لیل، در رتبه دوم جدول لیگ 1 جای دارد. نانت هم با این سه امتیاز، با یک پله صعود، در رتبه هجدهم جدول نهاده شد.

دو روز پیش بود که آنخل دی ماریا، وینگر آرژانتینی و 33 ساله پاری سن ژرمن قراردادش را با این تیم تمدید کرد. با اعلام باشگاه پاری سن ژرمن، این باشگاه با آنخل دی ماریا برای تمدید قرارداد به مدت یک فصل دیگر و تا خاتمه فصل 22-2021 به توافق رسید. همچنین در قرارداد جدید دی ماریا امکان تمدید قرارداد به مدت یک فصل دیگر یعنی تا خاتمه فصل 23-2022 نیز وجود دارد. آنخل دی ماریا در این فصل لیگ فرانسه برای پاری سن ژرمن 19 بازی نموده و 3 گل و 8 پاس گل ثبت نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7597

به "تعویض ستاره پاری سن ژرمن به خاطر دزدی از خانه اش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویض ستاره پاری سن ژرمن به خاطر دزدی از خانه اش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید